صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان و استانی ممراسم تودیع امین رفیعی و معارفه شهریار فتحی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آئین این مراسم با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت:  دغدغه اصلی ما کار جهادی است و معتقدم از شاخصه های آن عقلانیت و تدبیر درست می باشد فلذا کار  جهادی باید همراه با تلاش شبانه روزی باشد.

وی با بیان اینکه علت اصلی مشکلات موجود در کشور نبود روحیه جهادی است گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی اگر روحیه جهادی و شهادت طلبی رزمندگان و شهدای ما نبود، پیروز جنگ نبودیم بنابراین امیدواریم برادر عزیزمان آقای فتحی کار جهادی را سرلوحه خود قرار بدهند.

نماینده بناب با تاکید براینکه ما آمده ایم کار کنیم گفت: جناح بازی و باند بازی های سیاسی روند پیشرفت کشور را گرفته است بنده به شخصه اعتقادی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارم فلذا اگر می خواهیم توسعه و پیشرفتی حاصل شود باید گرایش های سیاسی را کنا بگذاریم.

باقری بنابی در خاتمه افزود: تا به امروز نتوانستیم از ظرفیت های اجتماعی و سیاسی استان استفاده کنیم، اگر می خواهیم استان و در راس آن کشور ما پیشرفت کند باید تمام گرایش ها در کنار هم برای عمران و آبادی کار کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه این مراسم با تاکید براینکه فرماندار باید فضای جامعه را امیدوار به آینده نظام سوگ دهد گفت: باید طوری رفتار کنیم که مردم احساس کنند صاحبان این حکومت و نظام خود مردم هستند، اگر تاریخ ایران را ورق بزنیم همین مردم در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته اند.

راستگو با  اشاره به اینکه مردم داری از اصول مدیریت است گفت: وظیفه داریم با مردم صادق باشیم بنابراین فردی در امور مدیریت خود موفق است که هم مردمک داری کند و هم با مردم صادق باشد.

شهریار فتحی فرماندار جدید بناب نیز بعد از معارفه رسمی خود بعنوان فرماندار با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بناب گفت: بدور از هرگونه حاشیه فقط برای توسعه شهرستان فکر  کرده و تا آخرین روز مدیریت ام امورات شهرستان را به جد پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار جدید بناب در ادامه افزود: با شناختی که از روحیه مردم بناب دارم قطعا با همکاری و تعامل مسئولان شهرستان بخصوص نماینده و امام جمعه محبوب بناب و در کنار مردم برای ارتقای این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

 فتحی با بیان اینکه کلمه برخوردار باید از صحبت ها و جلسات ما حذف شود گفت: هر جا سخن از شهرستان بناب می شود کلمه  برخوردار در ذهن ها تداعی می گردد، معتقدم  جایگاه فعلی شهرستان بناب در شان این مردم نیستبنابراین تلاش خواهیم کرد بناب را به جایگاه اصلی خود و در خور مردم برسانیم.

فرماندار جدید بناب در خاتمه اظهار امیدواری کرد و گفت: از خداوند متعال خواستاریم در این مدتی که در این شهرستان حضور خواهیم داشت ما را از خامان واقعی این مردم قرار بدهد.

گفتنی است در این مراسم ضمن  قدردانی از زحمات و تلاش های امین رفیعی، طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی رسما بعنوان فرماندار بناب منصوب گردید.

شهریار فتحی، متولد ۱۳۵۷ در تبریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به سرپرستی بخشداری خواجه، ریاست اداره دبیرخانه و اداره امور اداری استانداری و معاونت اداری و مالی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد.

 انتهای پیام/ جعفر کریم زاده