صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه بناب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و تعدادی از پایوران این نهاد مقدس با حضور در مزار شهدای گمنام بناب، با آرمانهای شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری در حاشیه این مراسم جایگاه فعلی خود را میراث شهدا و جانفشانی های ایثارگران دانست و گفت: اولین روز کاری خود را با شهدا عهد و پیمان می بندیم که در این راه  و این انقلاب، در مسیر شهدا گام برداریم و در راستای تقویت پیشرفت دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز آسایش و امنیت خود را مدیون این شهدا  و جانبازان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی هستیم چرا که اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران به تصرف دشمن درآید.

فرمانده سپاه ناحیه  بناب مجموعه سپاه پاسداران را خادم ملت دانست و گفت: امروز خدمت گزاری به مردم در کنار دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، یکی از رسالت  های مهم سپاه پاسداران است  و در این راه کوتاهی نخواهیم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه بناب نیز کلید واژه موفقیت کشور را مقاومت دانست گفت: تجربه نشان داده است هر جا سخت و محکم ایستاده ایم پیروز میدان شده ایم و هر جا مث کوتاه آمده ایم دشمن به نوعی به قدرت ایران نفوذ پیدا کرده است که دیپلماسی برجام یکی از نمونه های آن می باشد.

حجت الاسلام طالبی در ادامه با اشاره به خواسته شهدای انقلاب اسلامی از مردم گفت: شهدا از ما می خواهند از آرمانهای آنها کوتاه نیامده و راهشان را ادامه دهیم، امروز نیز با تمسک  و توسل به این سه شهید گمنام از خداوند متعال می خواهیم دستمان را  در خدمت رسانی به مردم بگیرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده