روز گذشته در حالی جلسه ستاد مبارزه با کرونا در بناب برگزار شد که هیچ یک از خبرنگاران شهرستان به جلسه دعوت نشده و در نتیجه مردم از تصمیم ستاد به اطلاع هستند!!

به گزارش انعکاس بناب، اقدام تامل برانگیز مسئولان این ستاد باعث شده است همیشه مردم بناب از وضعیت ویروس کرونا در این شهرستان بی اطلاع باشند و در نتیجه آن وضعیت شیوع ویروس عادی جلوه داده می شود.

گذشته از عدم دعوت خبرنگاران به جلسه ستاد مبارزه با کرونا، شبکه بهداشت نیز از ارائه آمار منظم مبتلایان و فوتی ها اجتناب می کند، حال سوال اینجاست آیا مردم و خبرنگاران در این شهرستان نامحرم شده اند؟ چرا نباید مردم از وضعیت شیوع ویروس کرونا مطلع باشند؟

وقتی هیچ گونه آماری بیرون نمی آید همه مردم فکر می کنند خبری از کرونا در شهرستان نیست و همه چیز با روال عادی پیش می رود، این در حالیست که شهرهای همجوار منظم و روزانه آمار مبتلایان و فوتی ها را روزانه انتشار می دهند تا شاید مردم رعایت کنند.

آنطور که پیداست شهرستان بناب وضعیت خوبی ندارد و روزانه شاهد فوتی های بیشتر در اثر ابتلا به کرونا هستیم، بنابراین باید مسئولان ستاد مبارزه با کرونا جدی پای کار باشند تا بیش از این روح و روان مردم ضربه نبیند.

مردم عزیز ما هم باید بدانند که چاره ای جز محدود کردن زندگی و امرار معاش خود نداریم و ضمن رعایت نکات بهداشتی باید تردد خود در مکانهای شلوغ را قطع کرده و همیشه از ماسک استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش