صبح امروز جلسه پدافند زیستی سلامت شهرستان بناب با حضورفرمانده سپاه، شهردار،کارشناسان شبکه بهداشت، هلال احمر و سایر مسئولین در سپاه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری صبح امروز در جلسه پدافند زیستی سلامت شهرستان که در سپاه بناب ، با اشاره به وضع وخیم تر شدن ویروس کرونا در بناب گفت: امروز با توجه به شرایط به وجود آمده از جمله کشتار بی رحمانه ویروس منحوس کرونا در جامعه، همه ما در قبال مبارزه با این بیماری مسئول هستیم و با نقش جهادی به مبارزه با دفع این ویروس از سطح جامعه باید برخیزیم.

وی افزود: قرارگاه زیستی سلامت شهرستان بناب با یک اقدامی جهادی بایستی در مبارزه با این ویروس نقش خدمت رسانی خود را انجام داده و در این راه انتظار می رود تمامی نهادها و ادارات حتما با قرارگاه هماهنگی کامل داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر از بین رفتن هر چه سریعتر ویروس در شهرستان، گفت: لزوم نظارت جدی بازرسان در عملیاتی کردن تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان بناب بسیار تاثیر گذار می باشد و به زودی بسیج با تمام قوت در این راه وارد عمل خواهد شد که یاری و همکاری بیشتر مردم عزیز نیز بی تاثیر نخواهد شد که امیدواریم هرچه سریعتر بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده