صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان، بسیجیان آتش به اختیار بناب در قالب 10 گروه جهادی جهت مبارزه با ویروس کرونا برای چندمین بار وارد عمل شدند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری در آئین آغاز این رزمایش از همه گیر شدن ویروس کرونا خبر داد و گفت: روزانه ده ها نفر در شهرستان بناب به این ویروس مبتلا شده و هر روز شاهد فوتی کرونا هستیم، بنابراین  بسیج بر خود وظیفه می داند ضمن حفاظت از جان مردم برای مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره  به اقدامات بسیج  به این رزمایش گفت: امروز برخی گروه های جهادی در سطح شهرستان ۱۵ هزار عدد ماسک توزیع می کنند و در کنار آن ۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده دست نیز به مشاغل پر خطر اهدا گردید.

وی از ضدعفونی محلات پر خطر خبر داد و گفت: در این راستا ۶ هزار لیتر مواد  ضدعفونی کننده در جهت گند زدایی محلات آلوده تهیه و توسط گروه های جهادی با خودروهای مخصوص عملیات سمپاشی صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار حیدری ادامه داد: در جهت آگاه سازی مردم  پایوران سپاه ناحیه بناب با مراجعه به اصناف و مشاغل پر خطر، پروتکل های بهداشتی را به مردم توجیه کرده و تعدادی توسط سیستم صوتی وضعیت قرممز شهرستان را به مردم اطلاع رسانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خاتمه از همکاری صمیمانه شهرداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، حوزه علمیه، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، تاکسیرانی و بسیجیان و رزمندگان سلحشور بناب قدردانی کرد.

انتهای پیام/ هاشم باکمال