نشست خبری مدیر عامل گروه صنعتی آرد اطهر صبح امروز با اصحاب رسانه های استان آذربایجان شرقی در محل کنفرانس کارخانه آرد اطهر برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز جواد فشنگچی در نشست خبری رسانه های استان با اشاره به خواص اصلی آرد در پخت نان گفت: طبق اعلام کارشناسان بهداشتی وزارت بهداشت ایران رتبه اول ناراحتی های قلبی  و ناهماهنگی های گوارشی در جهان و استان آذربایجان شرقی رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که این موضوع نشات گرفته از عدم مصرف مردم از آرد چند غله و کامل می باشد که این آرد کامل با توجه به خواصی که دارد سیستم گوارشی بدن را از هر لحاظ تامین می کند.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر از راه اندازی نمایندگی های فروش در سایر استان های کشور خبر داد و گفت: به زودی گروه صنعتی اطهر  جهت ارائه خدمات و ارسال آرد کامل به تمامی نقاط کشور در  صدد است که شعباتی را دایر نماید که تمامی استانهای کشور از این محصول نمونه که اولین بار در کشور تولید می شود استفاده نمایند.

وی افزود: گروه صنعتی آرد اطهر نزدیک به ۱۰ سال است که آرده چند غله که متشکل از چند نوع آرد می باشد تولید می کند که اولین بار در سطح کشور در بناب راه اندازی  شده است که برای اولین بار در سال۱۳۷۰ با ظرفیت ۸۰ تن در روز و فعلا در سال ۹۹ روزانه با ۵۰۰ تن تولید بعنوان پیشرو در صنعت آرد کشور با استانداردهای EFQM در حال فعالیت می باشد.

فشنگچی از رسانه های سطح استان خواست در ترویج فرهنگ استفاده مردم از آرد کامل را در سطح استان با قدرت جلو ببرند تا بیش  از این مردم عزیز ما بر اساس ذائقه مصرف خود در نان،دچار ناراحتی های گوارشی و قلبی نشوند.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به کار آفرینی و کمک به بیکاری جوامع کوچک و کمتر توسعه یافته گفت: هنر آن نیست که یک سرمایه گزار و کارآفرین در شهرهایی مانند تهران و تبریز کارآفرینی کند، هنر آن است که با تمام سختی های موجود در سطح جوامع کوچک برای زدودن بیکاری و کمک به اقتصاد شهرهای کمتر توسعه یافته، کارآفرینی کرد.

گفتنی است گروه صنعتی اطهر با ۴۰۰ نفر پرسنل بعنوان صادر کننده نمونه ملی در سه سال متوالی در تولید و صادرات آردهای تخصصی با ۳۳ هزار تن صادرات  در سال ۹۸ و ۱۱ هزار تن در شش ماهه امسال با فرایند تولید تمام اتوماتیک مشغول فعالیت می باشد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده