ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان در اجرای محدودیت های صادر شده اقدام خاصی انجام نمی دهند و فعالیت های ممنوع شده همچنان در ساعات هشدار، فعالیت می کنند.

در پی وخیم تر شدن شیوع ویروس کرونا در بناب، هر روز شاهد از دست رفتن تعداد زیادی از عزیزان هستیم.

با وجود تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت، این قشر دیگر در نفس های آخر خود بسر می برد و طبق اخبار موثق از کادر درمان شهرستان، کمبود نیروی بیمارستانی و درگیر شدن این عزیزان به بیماری کرونا، تهدید جدی برای آینده جامعه خواهد بود.

با این اوصاف ستاد  به اصطلاح مقابله با کرونای شهرستان بناب، در اجرای طرح محدودیت های کرونایی دچار تعلل و کم کاری های فراوان شده است که حتی نمی تواند آیین نامه ای که ملی بوده را اجرا نماید.

در این آیین نامه که از طریق  ستاد مبارزه با کرونای استان به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است متاسفانه در اجرای کامل آن تردید داشته و جامعه را روز به روز بحرانی تر  می کنند.

اخیرا تمدید محدودیت های کرونایی در رسانه های شهرستان از طرف ستاد مبارزه با کرونا منتشر شده است که واکنش مخاطبان زیادی را در فضای مجازی به خود اختصاص داده است، چنانکه مردم می گویند مگر محدودیتی در شهرستان بود که  دوباره تمدید شده است؟

علنا بعد از گذشت یک هفته از اجرای محدودیت ها در سطح شهرستان، اغلب محدودیت ها اجرایی نشده است و مردم و اصناف را نیز سرگردان کرده اند به طوریکه اصناف شهرستان می گوید آیا امروز مسئولین ما این محدودیت را اجرا خواهد کرد یا به فعالیت خود ادامه بدهیم؟ و این می شود که محدودیت ها به شکل شعار درآمده و فاجعه ی وحشتناک را در پی خواهد داشت.

حال سخن اینجاست، آیا مسئولین و ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان به این امر واقف بوده اند و محدودیتی را اجرا نکردند، یا  آنقدر غرق در رفع مشکلات و معضلات مردم هستند که دیگر فرصت تجزیه و تحلیل محدودیت ها در سطح شهر برایشان در اولویت نبود هست؟

آقایان مسئول، این دیگر قضیه قیر رایگان یا مشکل فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) نیست که تعللی در کار بشود و مردم را منتظر وعده های تو خالی نمائید، اینجا جان عزیزان در میان است که اگر کوتاهی در کار انجام شود دیگر پشیمانی هیچ دردی را درمان نخواهد کرد.

انتهای پیام/ جعفر  کریم زاده