صبح امروز رزمايش سراسري پايگاه هاي سلامت شهرستان بناب با حضور فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین درحوزه مقاومت كربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار شاکری صبح امروز در شروع رزمایش سراسری پایگاه های سلامت شهرستان بناب گفت:گروه های بسیج در ۴۰ پایگاه سلامت با هدف مبارزه با شیوع ویروس کرونا تلاش خواهند کرد.

وی باهدف تبدیل پایگاه بسیج محله محور به سنگرسلامت افزود: پایگاههای بسیج محلات با هدف خدمت رسانی و تبدیل شدن به پایگاه های سلامت، خدماتی از جمله؛ بیماریابی، امربه معروف سلامت ،ضدعفونی و توزیع ماسک و کمک مومنانه تغییر وضعیت خواهند داد.

جانشین سپاه ناحیه بناب در خاتمه از همشهریان خواست: حدالامکان از تجمع و کارهای غیرضروری در بیرون بپرهیزند و در رعایت پروتکل های بهداشتی،کادر بهداشت، بسیجیان و گروههای جهادی را یاری نمایند.

فرماندار بناب نیز در ادامه با اشاره به آمار بالای شیوع کرونا در بناب گفت: برخی از همشهریان اعتقادی به استفاده از ماسک ندارند لذا این فرهنگ باید توسط گروههای جهادی بسیج از بین رفته و اهمیت موضوع و جدی بودن ویروس کرونا به مردم یادآوری شود.

فتحی با بیان اینکه روزانه ۴ الی ۵ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت می کنند افزود: ورود بسیج جهت مقابله با این ویروس منحوس جای امیدواری دارد، بنابراین همه ادارات، سازمانهای مردم نهاد و تشکل ها باید در کنار  بسیج عزم خود را جزم کنیم تا بتوانیم از شیوع ویروس کرونا مقابله کرده باشیم.

وی در خاتمه از مردم خواست از حضور در تجمع ها  پرهیز کرده و بخاطر حفظ سلامت خود و خانواده، تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده