در مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده مجتمع فولاد صنعت بناب که با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1398 به تصویب رسید.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی مجتمع فولادصنعت بناب، مدیرعامل این مجتمع با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ این مجتمع به سهامداران گفت: میزان کل تولید نورد و ذوب این مجتمع در سال ۹۸ در مجموع ۴۸۵ هزار تن بود که نسبت به سال ۹۷ رشدی معادل ۴۷ درصد داشت.
بابک علیزاد شهیر افزود: فروش کل مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ۹۸ برابر با ۲۶۹ هزار تن محصولات تولیدی بود که ۲۳۶ هزار تن آن فروش داخلی و ۳۳ هزار تن آن به خارج از کشور صادر شد. فروش داخلی سال ۹۸ نسبت به ۹۷ رشدی معادل ۱۴ درصد داشت و میزان صادرات در همین مدت ۱۱ برابر شد.


وی با اشاره به حمایت های گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری از مجتمع فولاد صنعت بناب در سال ۹۹ اظهار داشت: با برنامه طرح های توسعه و اصلاح ساختار مجتمع، شرایط مطلوبی فراهم شده و روند تولید و صادرات مسیر صعودی طی می کند.
علیزاد شهیر با بیان اینکه برای سال ۹۹ مجتمع، تولید ۷۶۰ هزار تن نورد و ۴۳۶ هزار تن ذوب برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: میزان تولید مجتمع در هفت ماه امسال معادل کل سال قبل بود ضمن اینکه رقم سود عملیاتی نیز بالاتر از هدف پیش بینی شده، محقق شد. این در حالی است که در نیمه نخست سال جاری نیز رشد ۴۰ درصدی تولید و ۳۰ درصدی صادرات را داشتیم.
مجتمع فولاد صنعت بناب یکی از شرکت های فولادی زیرمجموعه هلدینگ گروه مالی گردشگری با دو واحد ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد است که محصولاتی اعم از شمش فولادی، میلگرد آجدار ساختمانی از سایز ۸ تا ۳۲ در گریدهای مختلف، تیرآهن و نبشی تولید می کند.