نشست هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه بناب با اصحاب رسانه صبح امروز در سپاه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار حیدری صبح امروز با اشاره به اهمیت خبرنگاری و اصحاب رسانه گفت: دشمنان ما سعی در خدشه دار کردن عذت و نظام دینی را دارند که در این مواقع خبرنگاران موظف به واکنش و دفاع از آرمانها هستند.

وی همچنین خبرنگاران را هادیان فکری جامعه عنوان کرد و گفت: جهت توانمند سازی خبرنگاران بعنوان هادیان فکری و زبان جامعه، قدم های اساسی برداشته شود که حتما بایستی به انقلاب اسلامی پشتیبان واحد باشیم.

فرمانده سپاه بناب افزود: همه اصحاب رسانه شهرستان بایستی متمرکز بوده و برای جامعه امیدآفرین باشند، از آنجاییکه خبرنگار زبان گویای جامعه می باشند نباید لکنت زبان داشته باشد و مستقل و صاحب فکر باشد.

سرهنگ حیدری با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج از برگزاری برنامه  های متنوع خبر داد و گفت: بسیج از زمان پیامبر اکرم (ص) بنا گرفته و حضرت امام خمینی (ره) نیز آن را احیا نمود که امام  راحل هم در این مورد فرموده است؛ بسیجی ها باید به فکر حکومت جهانی باشد همانطورکه الان بسیج جهانی شده است  و آمریکا رو به افول و ترس رفته است که همه اینها تقاص خون سردار سلیمانی ها می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت بسیج افزود: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در دنیا می باشد که در تمام صحنه ها لباس مختلف بر تن کرده و در راستای خدمت به مردم از جان مایه نهادند که از جمله آنها می توان به لباس رزم، امنیت، سازندگی، علم و دانش و امروز نیز لباس سلامت را می توان نام برد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده