فرمانده انتظامی بناب با تاکید بر جلب مشارکت های مردمی در تولید امنیت گفت: ایجاد امنیت حاصل تعامل و هم افزایی سازمان ها و نهادهای مردمی با پلیس است.

‍ ‍

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ “سهراب شفقی ” به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفا با حضور در ناحیه سپاه شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج، امنیت را سر منشاء توسعه و تحولات اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی متولی ایجاد و برقراری امنیت برای مردم است.

وی با اشاره به تنوع و تعدد ماموریت های نیروی انتظامی اظهار داشت:ضرورت اجرای موفق ماموریت های نیروی انتظامی ،پشتیبانی مردم و نهاد‌های مردمی است.

این مقام انتظامی از همکاری ،تعامل و هم افزایی سازمان ها ،نهادها و دستگاه های اجرایی به خصوص سپاه با نیروی انتظامی در شهرستان خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه در سایه این تعامل، امنیت بسیار خوبی درسطح شهرستان وجود دارد و تلاش می کنیم این روند مطلوب و رو به رشد همچنان پایدار بماند.

وی با تاکید بر سرلوحه قرادادن اصل رضایتمندی مردم در ماموریت های نیروی انتظامی تصریح کرد: فلسفه وجودی پلیس، خدمتگزاری و پاسخگو بودن به مردم است و در سایه تلاش و کوشش همکاری انتظامی شاهد افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب مردم انقلابی ایران اسلامی را بهترین مردم دنیا و خدمت به این مردم را افتخار کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت :این مردم لیاقت بهترین امنیت را دارند و ما نیز تمام امکانات خود را در راستای این امر مهم بکار خواهیم بست.

سرهنگ شفقی با قدردانی از حمایت و همکاری های نیروی مقاومت سپاه شهرستان در ماموریت های نیروی انتطامی اظهار داشت : تعامل و همکاری عمیق و سازنده سپاه و نیروی انتظامی نقش موثری در ارتقا امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم دارد ، لذا باید با برنامه ریزی و مدیریت هوشمند و با استفاده از اهرم های اجتماعی و مشارکت دو جانبه امنیت مطلوب را در سطح شهرستان ایجاد کنیم .

در ادامه سرهنگ “یحیی حیدری” فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان تصریح کرد : آنچه امروز ما به خوبی شاهد آن هستیم برقراری امنیت به صورت کامل و همراه با احساس امنیت است بنابراین ، این امر برای ما جای خوشحالی و تقدیر بسیار از سرهنگ شفقی دارد.