فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان "بناب" سارقان مسلح مغازه طلافروشی دستگیر شدند.

به گزارش انعکاس بناب،سردار “حسین عبدی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهرستان “بناب” در اواخر شهریور ماه امسال، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرقت از طلافروشی شهرستان “بناب” یکی از پیچیده ترین سرقت ها بوده و هیچ سرنخی در دست نبود، افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی، بررسی های میدانی، اقدامات تخصصی و روش های علمی،۳ سارق را به همراه یک مالخر شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه کلاش، مقادیری طلاجات مسروقه،۳۰ هزار دلار و یک دستگاه خودرو و سند یک واحد آپارتمان که از فروش طلاجات مسروقه خریداری شده بود، کشف و توقیف شد.

سردار”عبدی” با بیان اینکه مشارکت شهروندان و توجه به هشدارهای پلیسی در کاهش جرایم و به خصوص پیشگیری از سرقت موثر است، گفت: با توجه به اینکه سارقان علت سرقت از این مغازه را نداشتن تجهیزات ایمنی مناسب آن اعلام کردند از اصناف به ویژه طلافروشان درخواست داریم که مغازه های خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کرده و به توصیه های پلیسی توجه کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: در حال حاضر با اقدامات پلیس، دستگاه قضائی، نهادهای امنیتی و همکاری مردم امنیت خوبی در استان برقرار بوده و پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مصمم و جدی است.

انتهای پیام/ هاشم باکمال