فرماندار شهرستان بناب با هدف بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری از مجتمع کارخانجات آرد اطهر بازدید و با مدیر عامل آن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی در بازدید از کارخانه آرد اطهر با اشاره به ظرفیت ۶۰۰ تن تولید آرد این کارخانه در منطقه و استان، اظهار داشت: کارخانه آرد اطهر توانسته با ایجاد تنوع در محصولات و ظرفیت بالای خود، علاوه بر کمک به تامین مصارف داخلی، صادرات بسیار خوبی را به سایر کشورهای همسایه داشته باشد.
فرماندار شهرستان بناب حمایت از تولیدکنندگان را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت عنوان کرد گفت: با توجه به اینکه کشور ما کماکان مورد تحریم‌های دشمنان قرار دارد، قطعاً در کنار این تولیدکننده و تلاشگر شهرستان خواهیم بود و در راستای حل مشکلات این مجتمع تا حد توان کمک خواهیم کرد.
مدیرعامل کارخانه آرد اطهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار بناب به جهت بررسی مشکلات این کارخانه گفت: کارخانه آرد اطهر توانسته با تکیه بر پتانسیل های داخلی و توجه به علم روز دنیا، به یکی از تولید‌کنندگان برتر آردهای تخصصی کشور تبدیل شود و محصولات با کیفیتی را تولید نماید.