صبح امروز همزمان با روز پرستار جشن تجلیل از مدافعان سلامت با حضور مجمع خیرین سلامت شهرستان در حیاط بیمارستان امام خمینی(ره) بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در ابتدای مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان، از خیرین سلامت شهرستان قدردانی کرد و نسبت به لطف بیکران مجمع خیرین سلامت در طی مدت گذشته، از آنها تشکر کرد و آنها را بعنوان میزبان مراسم خواند.

رئیس بیمارستان امام شهرستان بناب ایستادگی و سربلندی امروز را غیرت و جوانمردی همکاران خود دانست و افزود:  اقداماتی که تا بحال از طرف همکاران و مجموعه کادر درمان سلامت شهرستان انجام شده است قابل ستودنی می باشد که در همین جا از جان فشانی های عزیزان قدردانی می کنم.

دکتر نادر منتظری در ادامه، طی سخنانی، مقام پرستار را والا توصیف کرده و گفت : در برابر کرامت و جانفشانی های پرستاران اظهار خشوع میکنم و معتقدم ارزش عملکرد والای ایشان در کلام نمی گنجد؛ این ارزش های انسانی با هیچ معیار مالی نمی تواند سنجیده و جبران شود چرا که پرستاران، همواره جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راستای سلامت شهروندان قدم برمیدارند تا وضعیت بحران کرونا را از سر بگذرانیم.

معاون درمان شبکه بهداشت، همچنین از پیشکسوتان و رهروان صحنه درمان و پزشکی شهرستان نیز تقدیر کرده و به ایشان ادای احترام نموده و در خاتمه از خیرین بزرگوار که کادر درمان شهر را همواره حمایت کرده و می‌کنند سپاسگزاری کرد.

گفتنی ایست در پایان مراسم از پرستاران شهرستان بناب از طرف  خیرین و بیمارستان های امام و شهدای بناب با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده