صبح امروز جلسه‌ هماهنگی برگزاری مراسمات حماسه ۹ دی، اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون امنیتی سیاسی فرماندار، بخشدار، شهردار،فرمانده نیروی انتظامی و برخی روئسای ادارات در محل فرمانداری بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حمید بالغ همزمان با فرارسیدن حماسه ۹ دی، اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه مبارک فجر در این جلسه گفت: در شرایطی واقع شده ایم که از یک سو بیماری کرونا ناخواسته بر جامعه سایه افکنده و از سوی دیگر ضرورت حفظ آرمانها و شعائر ملی_دینی بدیهی است؛ لذا با اندیشیدن تدابیری، این دو مهم را برپاخواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بناب از تشکیل کمیته ی فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: تاکید این کمیته، بصورت غالب، بر فعالیت مجازی برنامه های مذکور خواهد بود که این مهم به مساعدت کامل خبرنگاران و فعالان فضای انجام خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب  در ادامه به دهه ی بصیرت اشاره کرد و گفت: ۹ دی الی ۱۹ دی به هفته ی بصیرت نام گرفته است و مردم بابصیرت ما هرگز فتنه ی ۸۸ را فراموش نخواهند کرد، چرا که عده ای معاند، اتحاد و همبستگی ملت شریف را نشانه رفتند اما سرانجام حق بر باطل پیروز گشت.

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگهداشتن این واقعه ی مهم افزود: مراسم ۹ دی بصورت مجازی برپا خواهد بود و سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز بصورت رژه ی موتوری همراه با حمل تصاویر ایشان با خودروهای همراه رژه، انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز در ادامه جلسه گفت: در صورت مساعد شدن شرایط سلامت کشور و نیز شهرستان، جهت برگزاری حضوری مراسمات، در کنار سایر ارگانها خواهیم بود.

رئیس اداره ی ورزش و جوانان نیز طی این جلسه، با اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا، از برگزاری مجازی بازی های شطرنج بین استانی بصورت مجازی، به مناسبت دهه ی بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

انتهای پیام/ هاشم باکمال