صبح امروز نماینده ولی فقیه در سپاه بناب در گفتگو با خبرنگار انعکاس، ازتشییع میلیونی سردار دلها که بدرقه ای بی نظیر در چند قرن اخیر دنیا بود عنوان کرد و ارادت مردم به قهرمانان خویش را مشهود دانست.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام طالبی صبح امروز با اشاره به عظمت شهید والا مقام، حاج قاسم سلیمانی، گفت: در چند قرن اخیر دنیا چنین بدرقه ای به خود ندیده بود واقعا تعبیر مقام معظم رهبری بجاست؛ دشمن فکر میکرد باترور حاج قاسم جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد حال آنکه تشیع میلیونی سیدالشهدا مقاومت و همراهانش در عراق و ایران نشان داد خون این شهدا بالاخره دشمن رو نابود خواهد کرد این بدرقه این حضور میلیونی اولین سیلی محکمی به گوش استکبار بود.

وی با تاکید بر اینکه انتقام سخت، اخراج آمریکا از منطقه آسیا و آفریقا است افزود:  آمریکایها باحضور و اشغال غیرقانونی خود سالهاست کشورهای منطقه رو به آتش کشیده‌اند با حمایت کشور های مرتج عرب بویژه عربستان گروههای افراطی رو سامان دادند و حمایت کردند هرچه سلاح و تجهیزات داشتند در اختیار این وحشی ها گذشتند و مردم بی گناه رو به خاک خون کشیدند که در همین راستا انتقام سخت،  اخراج آمریکا از منطقه است.

وی در ادامه گفت: آمریکایها سالهاست غیر قانونی، کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا رو به بهانه مبارزه با تروریسم و حمایت از حقوق ملتها اشغال کردن حال آنکه هدف آنها جز چپاول و غارت ثروت های این کشورها نیست ؛ حاج قاسم سلیمانی بود که نقشه آنها را نقش بر آب کرد و گروه های افراطی وحشی مثل داعش که ساخته آمریکا بود شکست داد این انتقام سخت است که هیمنه آمریکا را خواهد شکست البته مسلم است آمران و عاملان جنایتکار تقاص خون این عزیزان را خواهد داد منتها این انتقام مقیاس جغرافیایی محدودی ندارد و زمان و مکان را جمهوری اسلامی مشخص می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بناب ارادت مردم به قهرمانان خود را مشهود دانست و گفت: مردم در فراق حاج قاسم مدام از ایشان به نیکی یاد می کنند از شجاعت مدیریت، ولایت مداری، مردمی بودن و حامی مستضعفان بودن او در محافل شان یاد می کنند در این مدت نشان دادند که قدردان سرداران قهرمان خود که امنیت خود را مدیون آنها هستند می باشند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در مورد مکتب سلیمانی افزود: حضرت آقا فرمودند مکتب سلیمانی این بیان تعبیر خیلی اساسی و مهمی هست مکتب سردار سلیمانی همان مکتب امام خمینی ره هست ابعاد این مکتب وسیع و قابل توجه است، حال این مکتب دو مبنا دارد: یکی تغییر گرایش ملتهای منطقه به اسلام و دیگری انگیزه و روحیه مقاومت است. اصول این مکتب ؛ ۱٫ ولایتمداری ۲٫ گسترش استکبارستیزی ۳٫ فرانگری به مسأله امنیت ۴٫ اصل مشروعیت وسیله« باور اسلام این است که هدف وسیله را توجیه نمی کند» و اصل پنجم و مهمتر اتکا به ذات مقدس ربوبی و معنویت است ۶٫ایجاد رعب و وحشت در دشمن است.

حجت الاسلام طالبی در خاتمه اظهار داشت: با پیروی از این مکتب مشکلات کنونی دنیا و بویژه کشورهای اسلامی حل و با اتکا به خود و رفع هرگونه سلطه و وابستگی بیش از هر زمانی قوی تر و پیروز خواهند بود، به امید روزی که خون این عزیزان، خون پاک سردار دلها حاج قاسم عزیز نابودگر استکبار و صهیونیسم جهانی به ثمر بنشیند.

 

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده