فرمانده سپاه ناحیه بناب از ساماندهی ۱۱۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان بناب جهت همکاری در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این تعداد از بسیجیان به صورت آتش به اختیار بعد از سپری کردن دوره های آموزشی در شبکه بهداشت در قالب تیم های رصد و پایش، مراقبت، حمایت و نظارت؛ مشغول خدمت رسانی هستند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری صبح امروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح؛ گفت: از زمان ابلاغ این طرح ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه به خانواده های نیازمند درگیر به ویروس کرونا اهداء شده است که جا دارد از خیرین بزرگوار شهرستان و واحدهای تولیدی بابت همکاریهای صمیمانه با قرارگاه تقدیر و تشکر کنیم.

فرمانده عملیات میدانی طرح شهید سلیمانی با اشاره به آغاز طرح غربالگری حضوری بسیجیان در سطح شهرستان و روستاها، افزود: از عموم مردم بناب درخواست داریم با عزیزانی که در قالب این طرح با لباس مخصوص و کارت شناسایی به درب منازل مراجعه خواهند کرد، همکاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای محله محور این طرح می توان در شناسایی، پایش و در قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا اقدامات موثری داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار حیدری در خاتمه تاکید کرد: وظیفه میدانم از زحمات و تلاشهای فرماندار بناب، معاون فرماندار، بخشداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، شهرداری، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و به خصوص کادر درمان عزیز و بسیجیان دلاور بابت همکاری های صمیمانه در این طرح تشکر کنم.

انتهای پیام/ ش