رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای بناب از فعالیت آموزشگاههای فنی حرفه ای با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در شهرستان بناب خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز عادل سلطانی فر با اشاره به وضعیت زرد بودن شهرستان بناب و بازگشایی آموزشگاههای آزاد فنی حرفه ای شهرستان گفت: در دوران اوج شیوع کرونا آموزشگاههای آزاد فنی حرفه ای نیز مانند سایر مشاغل آسیب پذیر، زیان های فراوانی را متحمل شده اند که با عنایت ستاد مبارزه با کرونا، عنایت شد تمامی آموزشگاههای آزاد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت مقرر کلاسها بازگشایی شدند.

وی افزود: با نظارت ها و بازرسی های همکاران این مراکز را تحت کنترل داشته و از وضعیت آنها اطلاع کامل داریم و امیدواریم که تا مهار این ویروس منحوس  بتوانیم خدماتی در این عرصه بدون ایجاد هیچ  مشکلی، به مردم شریف بناب را داشته باشیم.

رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان بناب از خدمات سیار این مرکز خبر داد و گفت: رشته هایی بصورت سیار در برخی پایگاهها و مساجد در حاشیه شهر و مناطقی از بناب در آینده نزدیک شروع خواهد شد که خدمتی هر چند کوچک به مردم فهیم را بتوانیم داشته باشیم.

سلطانی فر به کیفیت آموزشی مرکز فنی حرفه ای و آموزشگاههای شهرستان اشاره کرد و افزود: امکانات به روز و اساتید برتر در این مرکز و آموزشگاههای شهرستان  از شرایط موجود می باشد که در این حوزه خیلی قابل قبول به حساب می آید.

گفتنی است عادل سلطانی فر  متولد شهرستان بناب با ۲۵  سال سابقه کاری در حوزه آموزش فنی حرفه ای و  ۴ سال سابقه اجرایی بعنوان ریاست مرکز فنی حرفه ای بناب از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ در رشته مهندسی مکانیک می باشد که در تاریخ نهم دی ماه ۹۹ با حکم مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان آذربایجان شرقی بعنوان رئیس مرکز فنی حرفه ای بناب منصوب شد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده