معاون هماهنگ کننده ی سپاه عاشورای استان، تعامل سازنده بین مردم و مسئولان را عامل مهم برچیدن بیماری کرونا خواند و طرح حاج قاسم سلیمانی را در راستای این تعامل، موفق و موثر ارزیابی کرد.

به گزارش انعکاس بناب سرهنگ پاسدا  گل محمدزاده در جلسه قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی با طرح سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص نقش عملکرد مثبت بسیجیان طی دوره کرونا، گفت: «با بهره‌گیری از کمک های نیروهای بسیج و داوطلب مردمی کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه گیر خواهد شد»؛ این طرح پیش بینی رهبر معظم انقلاب بوده و طی آن پیاده سازی شعار «هر پایگاه مقاومت، یک پایگاه سلامت»، به مساعدت نیروهای بسیجی به ثمر نشست و جلوه ای از هماهنگی موثر بین حوزه ی بهداشت و سلامت با بسیج بوده است.

? معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اظهار احترام به عنوان «طرح شهید سلیمانی» افزود: مزین شدن این طرح به نام سردار رشید اسلام، مسئولیت مهمی را برای همه ما ایجاد می‌کند و آن پیاده کردن عملکردی مثبت و نتیجه‌ای درخور و شایسته نام پرآوازه حاج قاسم سلیمانی است، چرا که او خود نیز اعتقاد جدی به نیروهای مردمی داشت و از سوی دیگر خصایصی هم چون «مردمی بودن», «با اخلاص» و «استکبارستیز بودن» از شاخصه های بارز آن شهید والامقام بود که امروز در همه ی عرصه ها باید به آنها تأسی جست.

سرهنگ پاسدار گل محمد زاده با دامنه‌دار خواندن اثرات بیماری کرونا مشکلات روانی اجتماعی و اقتصادی را نیز از عواقب مهم حاصل از کرونا عنوان کرد و گفت: امروز مبارزه با کرونا صرفا مقابله در عرصه ی سلامت نیست بلکه مقابله با مشکلات چندین عرصه ی مختلف است، خصوصاً در دوره‌ای که همچنان در شرایط تحریم ناجوانمردانه به سر میبریم؛ لذا اهمیت مشارکت مردم و مسئولان در این عرصه، بیش از پیش لازم و ضروری است.

«کنترل پیش از ابتلا» و «شناسایی و درمان بعد از ابتلا» دو مأموریت مهمی بود که سرهنگ پاسدار گل محمدزاده آنها را خطیر ارزیابی کرد و افزود: معیار عملکردِ قابل قبول برای ما، پیاده سازی این دو مهم بوده است که به لطف الهی، عملکرد قابل قبولی را در این زمینه شاهد بوده ایم؛ بطوری که کاهش بستر بیماری و آمار مرگ و میر در این زمینه بسیار محسوس بوده است.

وی با اشاره به وضعیت غالب زرد یا نارنجی شهرهای سطح کشور، آن را نتیجه مثبت طرح موسوم به «حاج قاسم سلیمانی» خوانده و گفت: این خود سندی بر بازخورد مثبتی است که از طرح حاج قاسم سلیمانی گرفته شد و به حول و قوه الهی قویتر از پیش نیز ادامه خواهد داشت، تا روزی که به نقطه مهار این ویروس در سطح کشور برسیم.

معاون هماهنگ کننده ی سپاه عاشورا، در خاتمه، عناصر وحدت، تعامل هماهنگی و تبعیت را اجزای مشترکی خواند که هم در طول دفاع مقدس و هم در طی دوره ی مقابله با کرونا، باعث به دست آمدن نتایج مثبت برای کشور و ملت ایران شده است و خاطر نشان کرد: همان طور که باکری ها در میدان جنگ تحمیلی، خود در خط مقدم جنگ به پیش می رفتند و عنصر مهم تعامل به شمار میرفتند، امروز نیز در میدان جنگ باکرونا، بارها و بارها شاهد حضور در فعالانه ی مسئولان خدوم در خط مقدم و همکاری با سایر اجزا بوده‌ایم که صمیمانه جای تقدیر و خداقوت دارد.

انتهای پیام/