پایگاه خبری انعکاس بناب در جدیدترین رتبه بندی پایگاه های خبری کل کشور توسط معاونت مطبوعات کل کشور، کارنامه ای درخشان را به خود اختصاص داد.

امروز مفتخریم که با همراهی شما مردم عزیز بناب و مسئولان شهرستان، پایگاه خبری انعکاس بناب در جدیدترین رتبه بندی پایگاه های خبری کل کشور توانست با کارنامه ای قابل توجه بدرخشد.

انعکاس بناب در این رتبه بندی، در سطح استان آذربایجان شرقی رتبه اول و در سطح گروه های استانی کل کشور رتبه ۱۴ کشوری را به خود اختصاص داد.

قطعا این موفقیت را مدیون همکاران عزیزم در مجموعه انعکاس بناب هستم که با تلاش شبانه روزی خود سعی در پوشش ارزشها و اخبار شهرستان را به نحو شایسته دارند، از طرفی همراهی و همکاری مردم و مسئولان در این موفقیت قابل انکار نیست که جا دارد از همه شما عزیزان قدردانی کنیم.

تیم خبری انعکاس بناب قطعا بیش از پیش برای به اوج رساندن رسالت های خبری خود از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهد کرد، هرچند در این راه فشارهای زیادی را متحمل شده و به جان خریده است.

در آخر جا دارد از همکاران عزیزم در مجموعه انعکاس بناب؛ جعفر کریم زاده، مجید باکمال، مجید رنجبرپور، پریسا سلیمانیان، مجتبی امیررستمی کمال تشکر را بکنم.

خادم شما: شهرام سلیمان زاده (مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری انعکاس بناب و هفته نامه استانی انعکاس نوین)

مشاهده نتایج رتبه بندی در سایت معاونت مطبوعات وزارت ارشاد

انتهای پیام/ش