صمد زاده از تعرفه جدید تاکسی ها در هفته آینده خبر داد و گفت: فعلا هیچ راننده ای حق دریافت وجه اضافی طبق تعرفه را ندارد و با آنها برخورد خواهد شد.

ظهر امروز کریم صمد زاده در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به تخلفات رانندگان تاکسی در سطح شهر گفت: تعداد ۵۸۴ تاکسی در بناب فعالیت می کنند که برخی از این عزیزان تخلفاتی از قبیل دریافت وجه اضافی از مسافر و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهند که در صورت مشاهده حتما برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: جریمه ۱۰۰ هزار تومانی در مرحله اول و در صورت تکرار، خودرو را روانه پارکینگ خواهیم کرد که در این راستا به تعداد ۲۰ راننده بعلت تخلف پروانه آنها تعلیق شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی بناب از آخرین تعرفه های سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: تعرفه های جدید تعریف شده است که بصورت برچسب که قبلا هم در شیشه های خودرو نصب بودند و عدم نصب آنها نیز جزو تخلفات اصلی محسوب می شود، در هفته آینده جایگزین برچسب های قدیمی خواهند  شد.

صمد زاده در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طرف رانندگان تاکسی در مرحله اول به بازرسان مستقر سازمان در مناطق مختلف شهر مراجعه نمایند و یا می توانند با مراجعه حضوری به سازمان گزارش خود را اعلام نموده و در همان لحظه با افراد خاطی برخورد گردد تا حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده