صبح امروز جلسه مجمع عالی بسیجیان شهرستان بناب با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ی  مجمع بسیجیان، خواستار نگاهی ریشه ای به مشکلات حال حاضر، چه در سطح کلان کشور و چه در سطح شهرستان شده و گفت: به گواه صاحبنظران، بعد از حمله ی مغول به ایران، شرایط حال حاضر کشور، سخت ترین دوره از نظر اقتصادی بوده است که به کشورمان تحمیل شد، لذا وخامت اوضاعی که در آن قرار داریم امری بدیهی است که باید شناخت دقیقی از شرایط حال حاضر داشت.

وی با اشاره به اینکه هر یکسال جنگ در هر کشور، معادل چند ده سال آن کشور را از پیشرفت باز می دارد، افزود: علاوه بر تمامی صدماتی که در دوران جنگ بر کشور تحمیل شد، اکنون در جنگ بزرگ اقتصادی به سر میبریم و این قابل کتمان نیست؛ لذا نیاز به شناخت وضعیت و مشکل حال حاضر در اولویت اول، و ارائه ی راهکاری جمعی برای آن در وهله ی دوم، بسیار مهم بنظر می آید.

فرماندار بناب، ایستادگی ملت ایران پای آرمان های خود را ستودنی عنوان کرده و گفت: دشمن به این نتیجه رسید که با تهدید و تحریم نمیتواند در مقابل اهداف و آرمان یک ملت بایستد، لذا از جبهه ی تضعیف وحدت مردم وارد شده است؛ از آنجاییکه وحدت، ثمره ی شفاف بودن مسئولان با مردم است، به جد خواستار شفافیت در ارائه ی عملکرد از سوی مسئولان شهری شد.

وی در خاتمه، با گله از عملکرد برخی مسئولان، در خط مقدمِ، مسئولیت بودن را شاخصه ی اصلی یک مسئول خدوم نامبرد و افزود: جای تاسف و البته نگرانی است که طی بازدیدهای سرزده، بعضا با حضور نداشتن مسئولی سر پست کاری اش مواجه شویم و این امر مهم، سریعا باید اصلاح گردد، در غبر این صورت، همچنان با روند کُند حل مشکلات پیش رو روبرو خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/