اعضای شورای اداری شهرستان بناب ظهر امروز با امام جمعه این شهرستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر دیدار کردند.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از عمده دستاورد های این انقلاب عنوان کرد و گفت: در سال ۵۷ امام خمینی (ره) ذلت و خفت حاکم بر کشور را گرفته و استقلال، آزادی به معنای واقعی را به ملت و کشور هدیه نمود.

وی افزود: تمامی مردم ایران و مسئولین، وظیفه دارند با تمام توان، یاد و خاطر این ایام مبارک را زنده نگه داشته و به آیندگان تحویل دهند.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه امروز در شرایط کرونایی قرار گرفتیم و نباید در امر ترویج فرهنگ فجر غافل شویم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت فعلی جامعه بایستی به حول قوه ی الهی در بناب  یک شرایطی فراهم کنیم که نشان  دهیم ما انقلابی هستیم و این نظام و انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت.

فتحی با بیان اینکه برکات نظام در گذشته برای ما عیان شده و در آینده نیز خواهیم دید گفت: با توجه به پیشرفت های بزرگ جمهوری اسلامی در ۴۱ سال گذشته حتما باید  قدر نقطه عطف این وقایع که بهمن ماه ۵۷ می باشد را از یاد نبریم و اگر کسی این ایام را از یاد ببرد به ملت و کشور خود خیانت کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان به وضعیت بیماران کرونایی شهرستان نیز گریزی زد و افزود: در طول دوران مبارزه با کرونا در شهرستان خیلی خوب عمل شده است و نقطه قوت آن نیز همدلی و وحدت بین مسئولان اجرایی و نظامی شهرستان می باشد که در اینجا  از تک تک این عزیزان نهایت تشکر و قدردانی را داریم و بایستی به آمار موفقیت آمیز امروزی مغرور نباشیم و از رعایت کردن پروتکل ها غافل نباشیم چرا که با سستی و بی توجهی حتما با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.