نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه بناب با اصحاب رسانه و تجلیل از جهاد گران عرصه رسانه و سازندگی در سالن جلسات سپاه ناحیه بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری عصر یکشنبه در جلسه نشست با اصحاب رسانه از برگزاری ۱۲۰ ویزه برنامه در ایام الله دهه فجر عنوان کرد  و گفت: امسال به جهت شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر متفاوت تر از سال های قبل و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در تشریح این برنامه ها افزود: این ویژه برنامه ها در قالب رژه ی خودرویی، موتوری و دوچرخه با همکاری تمامی نهاد ها و مردم انقلابی در مسیر همه ساله ی راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه گفت: ویژه برنامه هایی از جمله کلنگ زنی، یادواره شهدا، افتتاح خانه محروم و گروههای جهادی سلامت و … نیز در ایام الله دهه فجر امسال برگزار  خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در ادامه ضمن تبریک ایام الله دهه  فجر  خدمت مردم شریف و انقلابی بناب، افزود: دهه فجر دهه ای است که یادآور ایثارها، شهامت و شجاعت دلیرمردان که در راس آنها امام راحل و فرزندان آن حضرت می باشد.

وی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در طول انقلاب غیر قابل شمارش خواند و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی با عظمت بی انتهای خود با وجود دشمنی های فراوان و محدودیت ها و تحریم های ظالمانه قابل بیان نیست.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه این انقلاب در نوبت خود بی نظیر می باشد افزود: تبدیل نظام استبدادی به مردم سالاری و آن هم از نوع مردم سالاری دینی، کار هر کس و جامعه ای نیست، ولی  انقلاب ما در جهان با این عملکرد بی نظیر درخشیده است.

وی در ادامه گفت: تنها انقلاب اسلامی را در خود ایران تعریف نمی کنند بلکه  دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را دشمن تعریف و تایید می کند که این خود هنر و افتخار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با اشاره به حفظ تمامیت ارضی کشور افزود: در طول ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی از بزرگترین دستاوردهایی است که حتی یک متر از این سرزمین نیز واگذار نگردیده است.

وی در پایان از عملکرد برخی مسئولین انتقاد کرد و گفت: در طول این ۴۲ سال مردم به هیچ عنوان پشت این نظام را خالی نکرده اند ولی برخی از مسئولین با عملکرد باطل خودشان دستاوردهای نظام و اعتماد مردم را زیر سوال بردند که امیدواریم شما خبرنگاران که  سربازان جبهه جنگ نرم و چشم و گوش مردم  هستید با چالش کشیدن  مسئولین  از این انقلاب پاسداری نمایید که در آن صورت مشخص خواهد شده حتما مشکل از مردم نیست بلکه از ما و مسئولین است.

گفتنی است در خاتمه فرماندهی سپاه ناحیه بناب از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوحی تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده