رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب گفت: طرح های عمرانی این اداره همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بدون برگزاری تشریفات افتتاح و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی شامل 5 پروژه به بهره برداری رسید.

علی سلیمانی فرد ظهر امروز در  گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به اهم عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب در سال جاری گفت: ۵ پروژه ی بزرگ از منابع ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بصورت غیر حضوری هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر در بناب به بهره برداری رسید.

وی روکش آسفالت بناب_ مراغه را یکی از پروژه های مهم این اداره در سال جاری نام برد و گفت: این پروژه به طول ۵ کلیومتر بصورت تمام عرض، با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا و تکمیل  شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب ادامه داد: زیر گذر زوارق_تازه کند که وضعیت نامناسبی از نظر آسفالت داشت، این اداره با مطالبه ی عمومی مردم، این مسیر  را با صرف هزینه ی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آسفالت ریزی نمود.

سلیمانی فرد لکه گیری و آسفالت راههای روستایی شهرستان بناب را از دیگر اقدامات مهم اداره راهداری عنوان کرد و گفت: برای اصلاح جاده های برخی روستاهای بناب ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در خاتمه افزود روکش آسفالت عجب شیر_ بناب به طول یک کیلومتر بصورت تک بانده با اعتبار هزینه شده ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و درزگیری محور بناب-عجب شیر به طول ۷ کیلومتر و اعتبار هزینه شده  ۳ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مهم این اداره در سال جاری به شمار می رود.

انتهای پیام/ ج