عصر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر جشن میلاد کوثر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، فرماندهی سپاه ناحیه بناب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مصلی اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام سرایی عصر امروز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بعنوان روز مادر، از نقش مادرانی گفت که با عشق به عصمت، طهارت و با اشک های مختص مظلومیت امام حسین (ع) توانسته اند فرزندانی را تربیت کنند که از قرآن و کشور خود جانانه دفاع کردند که در نوع خود در تاریخ بی نظیر بود.

وی از خصیصه شهادت طلبی این جوانان تربیت یافته عنوان کرد و افزود: مادران این سرزمین جوانانی را تربیت کرده اند که در رگ های آنها خون شهادت طلبی و عشق به دین و کشور جریان داشت و چه حیله هایی که دشمن در اوایل انقلاب نکشید که حتی برای هر استان دسیسه ای خاص طراحی کرده بود که با تدابیر حضرت امام و حضور مردم، همه ی آنها از بین رفت.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ را معجزه ای دانست که در تاریخ ثبت شد و در آن حرکت کوبنده ملت ایران همراه با امام راحل، انقلابی را بوجود آورد که معادله سیاسی دنیا را بهم زد که حتی تمامی نیروهای اطلاعاتی دنیا در مقابل آن نتوانستند کاری انجام دهند.

وی از معادله ای گفت که در آن سال ها وقتی در کشوری انقلاب می شد حتما باید از غرب و یا از شرق تبعیت می کرد ولی در سال ۵۷ تنها انقلابی که دور از این معاملات شد انقلاب اسلامی ایران بود که در روز اول آن شعار نه غربی و نه شرقی جمهوری اسلامی طنین انداز شد و ملت بزرگ ایران تمام زنجیر های اسارت و بندگی را از خود رها نمودند و انقلاب بزرگی در دل خاورمیانه شکل گرفت.

حجت الاسلام سرایی در پایان با اشاره به ناکارآمدی برخی مسئولین در ایجاد مشکلات حال حاضر افزود: از خود گذشتگی ملت ایران در طول انقلاب در همه عرصه ها و بیداری و ولایت مدار بودن این مردم ستودنی است که متاسفانه عملکرد برخی از مسئولین با بی تدبیری تمام  مشکلات زیادی را تحمیل این ملت کرده اند و باز  این ملت هستند که در حفظ نظام و انقلاب خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و این را بارها ثابت کردند.

انتهای پیام/ج