عصر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر جشن میلاد کوثر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، فرماندهی سپاه ناحیه بناب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مصلی اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری عصر امروز در مراسم جشن میلاد کوثر ضمن تبریک روز والای مادر و ایام الله دهه فجر از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در این مکان مقدس جمع شدیم تا چشن انقلابی را می گیریم که از آن اقتدار و عزت را در طول ۴۲ سال ثمره خود کردیم و هر چه داریم به برکت خون شهدای این انقلاب است.

وی از مجاهدت های شهدای انقلاب عنوان کرد و گفت: برخورداری از دین و اسلام ناب محمدی ایران، امروزه حاصل مجاهدت ها و جانفشانی های عزیزان شهید این دیار است که با جان گذشتگی های خود توانستند استقلال و غرور را به ملت و سرزمین ایران فراهم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در خاتمه این رویداد تاریخی را مهم دانست و افزود: با وجود سختی های فراوان برای رسیدن نهال انقلاب به این مرحله، این واقعه ی تاریخی که در سال ۵۷ رخ داد همه در قبال و حفظ آن مسئولیم تا اینکه خون شهدا و رزمندگان در این راه پیامال نشود و این امانت را در نهایت به صاحب برحق آن حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

انتهای پیام/ ج