نماینده مردم بناب در مجلس، استقال کامل نظام جمهوری اسلامی در دنیا را نمونه بارز دستاورد های 42 ساله عنوان کرد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی صبح امروز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با اشاره به استقلال کامل نظام جمهوری اسلامی در همه  عرصه ها افزود: بزرگترین نعمت خداوندی به یک کشور این است که در تمامی عرصه ها روی پای خود ایستاده و تصمیمات قاطعی را برای سرنوشت خود بگیرد.

وی با تایید شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی، گفت: به ضرس قاطع عرض می کنم که در دنیا مانند کشور ایران نمی توان کشور مستقلی یافت که خودش تصمیم بگیرد و خودش نیز همان تصمیم را اجرا نماید.

نماینده مردم بناب در مجلس با تاکید بر اینکه در این ۴۲ سال، انقلاب اسلامی دستاورد های زیادی را کسب کرده است  افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی نسبت به سال ۵۷ در تمامی عرصه ها بی نظیر درخشیده است که چه در حوزه درمان و چه در  پیشرفت های نظامی و عمران آبادانی که واقعا  در این مدت کم نمی شود از آنها نام برد، باید درک کنیم که در کجا بودیم و الان به کجا رسیده ایم، این نشان دهنده ثمراتی است که در این ۴۲ سال حاصل شده و در آینده نیز خواهد شد.

باقری بنابی در این مراسم خطاب به مسئولان و مدیران ادارات که مسئولیت شان نسبت به ۴۲ سال گذشته سنگین تر است، گفت: همه ما باید روزی را فراموش نکنیم که در قیامت پاسخگوی خداوند متعال، پیامبر و معصومین (ع)  خواهیم بود ولی این را نیز فراموش نکنیم که جدا از اینها اگر یکی از این شهدای شهرستان برخیزد و از یکی از ما بپرسد در طول این مدت مسئولیتی که داشتید برای این مردم چه خدمتی انجام دادید؟ یا اینکه شما در یک زمانی کاری را می توانستید برای یک نفر انجام بدهید ولی کوتاهی کردید، آیا واقعا می توانیم سر بلند کرده و جوابگو باشیم؟ باید با تلاشهایمان، رفتارهایمان بتوانیم رضایت مردم را جلب کرده  و در آخرت پاسخگوی این عزیزان سفر کرده باشیم.

عضو کمسیون  اقتصادی  مجلس در خاتمه از تبدیل گلشن امام حسن بناب به مرکز فرهنگی خبر داد و گفت: در شهرستان بناب تا بحال نتوانستیم نسبت به شان و مقام این شهدا کاری انجام دهیم، پیشنهاد می کنم که حتما در اسرع وقت این مکان را تبدیل به یک مجموعه فرهنگی دینی بکنیم تا نسل های آینده نیز از آثار و ارزش های این والا مقام ها استفاده کرده و بیشتر بتوانیم راه شهیدان را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

انتهای پیام/جعفر کریم زاده