آئین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زاوشت با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده مردم بناب، فرمانده سپاه، فرماندار، مسئولین شهرستان و اهالی روستای زاوشت ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش  انعکاس بناب، ایوب بهتاج ظهر امروز در آئین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای زاوشت ضمنتبریک ایام الله دهه فجر و تبریک بهره برداری از این پروژه به روستاییان و مردم بناب، از پیگیری های نماینده مردم بناب و همچنین قدردانی از تلاش های فرماندار شهرستان قدردانی کرد و گفت: شهرستان بناب از پتانسیل و فعالیتهای حوزه ورزشی بالایی برخوردار است که ورزشکاران و قهرمانان بسیاری از این شهرستان تربیت یافته و به جامعه تحویل داده شده است که این خیلی مهم و ارزنده می باشد.

وی درخشش جوانان در حوزه ورزش را در بناب در سطح بالایی قلمداد کرد و افزود: امیدواریم طبق روال  گذشته بتوانیم شاهد پیشرفت جوانان فعال در حوزه ورزشی این روستا در رده های بالاتر نیز باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان، سالن ورزشی امام علی (ع) و چمن مصنوعی زاوشت را در نوع ساخت خود بی نظیر عنوان کرد و گفت: زیرساخت ها و امکانات ورزشی در بناب به حدی بوده که می توان مسابقات انواع ورزش را در این شهرستان برگزار کرد.

وی با اشاره به وجود واحد های صنعتی بیشتر و داشتن پتانسیل اقتصادی بالا در این شهرستان افزود: با وجود اقتصاد برتر در سطح ملی از لحاظ کارخانجات در بناب، بایستی از کمک این واحد ها در حزه ورزش استفاده کرده و اهداف ورزشی شهرستان را هر چه بهتر به پیش ببریم.

بهتاج در پایان گفت: با پیشرفت رو به فزونی بناب در صنعت، باید تیم های ورزشی مهمی در عرصه های مختلف ایجاد گردد تا تیم های ورزشی را با نام بناب به سطح استان معرفی کرد.

محمد باقری بناب در ادامه ضمن تقدیر از فرماندار وقت و فعلی در این پروژه ورزشی، جوانان ورزشی روستای زاوشت را در حوزه فوتسال و فوتبال علاقه مند و با استعداد عنوان کرد و از تمامی مسئولان و متولیان ورزشی شهرستانی و استانی، ادارات و صاحبان صنایع خواست به جد از جوانان پر استعداد حمایت شود.

وی با اشاره به پیشرفت های امروزی در روستا گفت:  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در روستا های بناب در مصرف سیستم گرمایشی با مشکل مواجه بودیم و روستا نشینان با خیلی مشکلات دست و پنجه نرم می کردند ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چرخ های پیشرفت یکی پس از دیگری چرخیدند و روستاهای بناب را در تمامی حوزه ها به آبادانی تبدیل کرده است که افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی مصداق بارزی از آن بوده است.

نماینده مردم بناب در مجلس در ادامه افزود: در بناب با مشکل کم آبی مواجه هستیم که حتی در قسمت کشاورزی و صنعت نیز برای محصولات و تولیدات از کم آبی شدیدی مواجه هستیم که امیدواریم با الطاف خداوندی نعمت بارش برف و باران به مشکلات این قبیل پایان دهیم که جز رحمت خداوندی هیچ کس نمی تواند این مشکل را برطرف نماید.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بناب در ادامه مراسم ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین و مردم جهت بهره برداری از این مکان  ورزشی گفت: با توجه به علاقه مندی جوانان و محیا بودن زیر ساخت های چمن مصنوعی ورزشی در روستای زاوشت در زمینی به مساحت۱۱۵۲ مترمربع و با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی در پایان از تمامی مسئولین و اهالی که در تکمیل نمودن این مجموعه ورزشی تمام تلاش خود را انجام داده بودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده