مدیرعامل گروه صنعتی اطهر فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسم‌الله‌الرّحمن‌الرَّحیم

وَالفَجر، وَلَّیالٍ عَشر وَ الشَفعِ وَ الوَّتر

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب‌های بزرگ جهان و بی‌نظیرترین انقلابی است که تا حال حاضر در جهان رخ داده است. حرکتی که به رهبری حضرت امام (ره) از سال ۱۳۴۱ شروع شد آغاز این حرکت ملتی بود که تصمیم گرفته بود خود و جامعه و حکومت خود را تغییر دهد.

۴۲ سال از خواست مردم ما برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران گذشت، اما آرمان ملت ما همچنان استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.

ما استقلال را آسان به دست نیاورده‌ایم تا آسان از دست بدهیم. استقلال به معنای بیگانه‌ستیزی یا بیگانه‌هراسی نیست، استقلال به معنای آن است که ما روی پای خود ایستاده‌ایم و اراده مردم حاکم است و اینکه نخواهیم گذاشت هیچ قدرت و ابرقدرتی بخواهد در برابر اراده ملی ملت بزرگ ایران تأثیر بگذارد.

انقلاب اسلامی ما، انقلاب همه ایرانیان است. انقلاب همه مذاهب و همه اقوام ایرانی است؛ همه گروه‌ها، اقشار، همه نسل‌ها و نه تنها نسل دیروز و افراد ۴۰ یا ۳۰ سال پیش. امروز هم جوانان و نوجوانان ما در انقلاب اسلامی، در تثبیت انقلاب، در ادامه راه انقلاب همانند سال ۵۷ با نشاط و با ایثار راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

این انقلاب بعد از پیروزی راه‌های سخت و دشواری را طی کرده است. این انقلاب از امواج ترور در سال‌های اولیه، از امواج تجاوز و جنگ در سال‌های اولیه توسط ملت و با فداکاری مردم رهانیده شده است.

شهیدان سربلند، جانبازان پرافتخار، آزادگان سرافراز، همه ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس، سندها و پرچم‌های پرافتخار این ملت و این کشورند. ما هم در سنگر تولید در راه اعلای آرمانهای لتقلاب اسلامی در تلاش هستیم و صمیمانه اذعان می کنیم که راه‌های درازی برای رشد و سرفرازی ایران اسلامی و اعتلای مباحث اقتصادی در میهن عزیزمان در پیش است. ملت ایران همه در داخل یک کشتی هستند و به فضل الهی به قله های رفیع پیشرفت دست خواهیم یافت. انشاالله

انتهای پیام/ش