مراسم تودیع و معارفه ی رئیس شبکه ی بهداشت، صبح امروز با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فرماندار بناب و مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش انعکاس بناب، دکتر نیرپور در این مراسم، با عنوان کردن اهمیت و تاثیر کار تیمی، آن را عامل اصلی موفقیت های شبکه ی بهداشت و کادر درمان در ایام کرونا دانسته و افزود: در بخش درون سازمانی، شعار کار تیمی برای همکاران ما، تبدیل به یک شعور و ضرورت گردید و این بلوغ سازمانی، باعث شد بتوانیم علاوه بر تسلط شرایط روز، به پیش بینی و گمانه زنی آتی بپردازیم و نهایتا کرونا هرگز نتوانست مارا غافلگیر کند!

وی ضمن تشکر از مساعدت و همکاری های فرماندار بناب، هماهنگی و نظارت های فرماندار سابق و فرماندار حال حاضر را راهگشا و مایه ی دلگرمی دانسته و گفت: نظارت های وزین فرماندار شهرستان بناب در بُعد برون سازمانی، تاثیر مهمی بر پیشبرد اهداف شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان داشت و ما را در راستای کنترل هرچه بهتر کرونا یاری کرد.

نیرپور از حمایت های سیاسی نماینده بناب تقدیر و تشکر به عمل آورده و گفت در ایام کرونا چه از سوی نماینده ی سابق و چه نماینده ی حال حاضر بناب، حمایت های باارزشی صورت گرفت و ثمره ی آن، تجهیز بیمارستان به برخی ابزار پزشکی بود که در این شرایط ، کمک برون سازمانی ارزنده ای در نوع خود به شمار می رود.

آن