معظل تجمع آبهای سطحی و نا مناسب بودن راه های مواصلاتی چندین روستا از جمله ورودی جاده زاوشت و جاده روشت کوچک_توتاخانه همچنان ادامه داشته و نیازمند توجه ویژه مسئولان به این مسیر پرتردد و توریستی می باشد.

مشکلات ناشی از بارش باران‌ همواره انتقادهایی را از سوی مردم به دنبال داشته است. این انتقادات همواره  باید مورد توجه مسئولین امر بوده و بایستی مدیران شهرستان  برای رفع این موضوع اقداماتی موثرتر انجام دهد.

به گزارش انعکاس بناب، تجمیع آبهای سطی در برخی از مناطق شهرستان، از جمله ورودی جاده منتهی به ۵ روستا (زاوشت، روشت کوچک، آلقو و منطقه توریستی صور توتاخانه) و یا خود همین جاده روشت کوچک_ توتاخانا از جمله معظلات بسیار جدی می باشد که  سالیان سال هست ساکنین منطقه، قریب به ده هزار نفر می باشد قریبان گیر کرده است.

با توجه به اینکه این معضل چندین بار  از طرف پایگاه خبری انعکاس بناب انتشار یافته است ولی مسئولین مربوطه به این امر بی مهری کرده و علارغم این که این جاده یکی از پر ترددترین مسیر از لحاظ سکونت و توریستی بودن آن می باشد، انتظار می رود مدیران و مسئولین شهرستان احتمام بیشتری بورزند.

طبق پیام ها و تماس های دریافتی از ساکنین این حومه امیدواریم بخشداری محترم، اداره راهداری حمل و نقل جادهای شهرستان و دهیاران روستاهای ذکر شده به این معضل قدیمی رسیدگی کرده و یک کار کارشناسی شده و اساسی در شان این مردم نجیب و زحمت کش انجام بدهند تا به این داستان خاتمه داده شود.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده