جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان ظهر امروز با حضور فرماندار، بخشدار، فرماندهی نیروی انتظامی و سایر روئسای ادارات برگزار شد.

به گزارش انعکس بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه کمسیون پیشگیری از سرقت، ضمن تبریک روز مهندس، از مهندسینی که به ایجاد پلی برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.

وی با تشکر از خدمات ارزنده نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت گفت: سرقت در بناب روبه  افزایش بود که حتی سرقت اخیر طلافروشی نیز از جمله آنها بود که با تلاش های این عزیزان دستگیر و کنترل گردید.

فرماندار بناب با اشاره به کنترل سرقت در شهرستان اظهار داشت: علارغم مشکلاتی که در این حوزه داریم ولی موضوع سرقت باید در نطفه قطع شده و از آن پیشگیری کرد که در این مورد نیازمند همراهی و همدلی تمامی دستگاهها و ادارات می باشد.

فتحی در این جلسه با اشاره به قیمت سر سام آور مسکن در شهرستان افزود: تمامی املاکی ها بایستی در  سطح شهر ساماندهی شده و با مجوز قانونی شروع به فعالیت نمایند تا بازرسی قیمت ها و اماکن نیروی انتظامی بتوانند بصورت منسجم آنها را کنترل کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان با انتقاد از عملکرد مدیران ادارات در شرایط بحرانی امروزی گفت: همه مسئولین ادارات موظف هستند با تمامی کاستی ها در بودجه حوزه مدیریتی در امورات خود نهایت تلاش را انجام داده و حوزه ی خود را خوب مدیریت کنند در غیر اینصورت قلم بر زمین گذاشته و کنار بکشند تا تکلیف مشخص گردد چرا که این مردم نجیب برازنده ی اینگونه خدمات نیست و همیشه باید این مردم را سرلوحه خود قرار بدهیم تا بتوانیم حدالامکان جوابگوی خواسته های آنها باشیم.

وی در خاتمه همدلی و وحدت بین تمامی مسئولین را جهت کنترل امنیت و سرقت چاره کار دانست و از همه مردم خواست تا نهایت همکاری را با پلیس انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده