فرماندار بناب، بر استفاده از بستر فضای مجازی جهت رشد کتابخوانی تاکید کرده و فرهنگ مطالعه را انسان ساز و عامل ترقی حقیقی جوامع دانست

به گزارش انعکاس بناب، فرماندار بناب در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستانی حرکت موازی با امکانات و پیشرفت های عصر حاضر را ضروری دانسته و گفت: با توجه به شرایط کرونا، در کنار سبک سنتی کتابخوانی، با هدف بالا رفتن سطح مطالعه ی افراد، میتوان کتاب ها را در فضای مجازی و با سبک و سیاق دیجیتال در دسترس افراد قرار داد تا کمک شایانی بر رشد این فرهنگِ نسل آفرین کند.

شهریار فتحی ضمن تبریک روز مهندس، ۵ اسفند را به آنانی که روی افکار منفی پل میزندد تا جامعه را به سوی پیشرفتی با نشاط سوق دهند تبریک گفته و افزود: حضور نسل جوان، متخصص و خلاق، عامل پویایی و ارتقای هر جامعه ایست.

وی در ادامه، تعویض ۷ فرماندار در طول دوره ای ۸ ساله را متذکر شده و گفت: این ظلمی بزرگ در حق مردم شریف بناب و خیانتی در حق اهداف و آرمان های شهرستان بوده است.

مقام عالی دولت، قابلیت جوانان را درخور توجه دانسته و از افرادی که دغدغه ی شهرستان بناب را دارند، دعوت کرد که به عرصه آمده و در انتخابات شورای شهر شرکت نمایند؛ چراکه نیاز است افراد توانمند، فارغ از جناح بازی و اهداف شخصی به میدان بیایند و از مردم توقع می رود به چنین افرادی رای بدهند تا شاهد تحولات گسترده تری در عرصه ی شهری باشیم.