جلسه ستاد آمادگی مدیریت بحران شهرستان صبح امروز با حضور فرماندار، شهردار و سایر روئسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با بحران شهرستان بناب با اشاره به فرا  رسیدن عید نوروز و سنت های دیرینه مردم عزیز از تمامی دستگاهها خواست تا در آمادگی کامل نسبت به مقابله با بحران و حوادث کوشا باشند.

وی در ادامه با تاکید بر حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: با وجود تعطیل بودن و عدم برگزاری چهارشنبه آخر سال، دستگاههای امدادی با تمام وجود آمادگی داشته باشند تا چهارشنبه سوری امسال به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود که در  این امر می توان از بستر شبکه شاد جهت فرهنگ سازی و پیشگیری این موضوع نهایت استفاده را نمود.

فرماندار بناب همچنین از  مسئولین بیمارستانی و اورژانس، مخصوصا بخش سوختگی بیمارستان نیز خواست تا نسبت به آماده سازی و خدمت رسانی به حوادث غیر مترقبه نهایت همکاری را داشته باشند.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده مازوت در نیروگاه بناب اشاره کرد و گفت: اداره گاز شهرستان بناب با توجه به کاهش مصرف مردم از سوخت گاز در مصارف خانگی حتما تمهیدات خود را در جهت گاز رسانی به نیروگاه را داشته باشد تا در سریعترین زمان مممکن سوخت مازوت نیروگاه را پلمپ نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به شهرداران بناب و شهر خوشه مهر نسبت به زیباسازی، ترمیم آسفالت معابر و دیگر برنامه های مفرح در سطح شهر اقدامات لازم را انجام نمایند تا نسبت به فرارسیدن روزهای نوید بخش در بهار به مردم عزیز روزهای خوشی را ساخته باشیم.

وی همچنین مدیران شهری را  جهت خدمت رسانی به تمام نقاط شهری از جمله نقاط پایین شهری ملزم نمود تا خدمات بصورت یکسان انجام گرفته شود.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه امسال در ایام نوروز برای هیچ مسئولی مرخصی صادر نخواهد شد گفت: در زمان بحران ها ضربه از نقاطی خورده می شود  که هیچ پیش بینی نسبت به آن نشده است پس همه  ی ما ملزم به آماده باش در پست های خدمت رسانی خواهیم شد و حتما با مسئولین خاطی برخورد جدی خواهد شد تا بتوانیم در ایام نوروز بهترین و آسوده ترین  روزها را برای مردم عزیز محیا سازیم.

وی در خاتمه از مردم خواست در ایام نوروز با توجه به اینکه در بحران کرونا قرار گرفته ایم امسال نیز مثل سال گذشته نوروز نخواهیم داشت و مردم عزیز حتما از تجمعات و سفرها دوری کرده و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی نوروزی پاک و سالم سپری کنیم تا روزی شود که جشن غلبه بر کرونا را در شهرستان گرفته باشیم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده