جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صبح امروز با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار و دیگر روئسای ادارات برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به عملکرد جلسات برگزاری شده تاکید کرد و گفت: جلسات برگزاری ادارات همچون همین جلسه ستاد تنظیم بازار بایستی آنقدر مهم باشند که نتیجه آنها را مردم سریعا لمس کنند و اگر خلاف این باشد خواهشا ادارات مربوطه درخواست جلسه نمایند.

وی با اشاره به وضعیت بازار فعلی جامعه اظهار داشت: با توجه به آشفتگی امروزی بازار و در آستانه فرارسیدن عید نوروز حتما بایستی نظارتها بیشتر و دقیقتر کنند و با متخلفین بعد از اخطار اولیه حتما برخورد جدی شده باشد.

فرماندار بناب از تمامی ادارات و نهادها خواست تا با مردم شفاف باشند بطوریکه وقتی تمامی ریز و بم مسائل با مردم در میان گزاشته شود همین مردم خودشان کارگشای بسیاری از مسائل خواهند بود.

فتحی بر لزوم نصب قیمت کالاها توسط فروشگاه‌ها و مغازه‌داران اشاره کرد و افزود: نصب قیمت کالاها از گران فروشی جلوگیری کرده و منجر می‌شود نظارت عمومی توسط خود مردم صورت بگیرد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان از اداره صمت خواست تا در مدیریت توزیع کالاهای اساسی نهایت دقت را داشته باشند و توزیع را از قسمت پایین شهری شروع کرده و از اصناف منصفی که در شهرستان به وفور هستند استفاده شود تا کالاها به دست افراد مستحق برسد.

فرماندار بناب در خاتمه از سیاست های آتی جذب سرمایه گزار عنوان کرد و گفت: ادارات جهاد کشاورزی و صمت شهرستان بایستی سرمایه گزاران را در جهت تولید مواد غذایی سوق دهند و احداث شهرک صنایع غذایی را در اولویت خود قرار دهند تا در بحرانهای مانند امروزی ضمن تدارک مصرف شهرستان به یک شهر تولیدکننده  فرامنطقه ای نیز تبدیل شویم.

انتهای پیام/ج