رزمایش تشدید آمران سلامت ظهر امروز در راستای روشنگری و ترویج پیشگیری ها توسط سپاه ناحیه بناب و شبکه بهداشت درمان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضائی ظهر امروز در حاشیه رزمایش تشدید آمایش سپاه ناحیه بناب از اقدامات این نهاد مقدس در قالب طرح شهید سلیمانی تشکر و قدردانی کرد و افزود: در مدت شیوع ویروس کرونا با تمام خوشبختی سپاه را در کنار خود دیدیم و این حمایت و از جان گذشتگی برادران جهادگر را به عینه شاهد شدیم.

سرپرست شبکه بهداشت درمان بناب از افزایش آمار بستری های کرونا در شهرستان نخبر داد و افزود: در طی چند روز گذشته آمار بستری های کرونا در شهرستان بناب به ۳۰ نفر رسیده است به طوریکه در یک روز شاهد از دست دادن ۳ نفر از همشهریانمان شدیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم مردم عزیز بیماری کرونا را عادی انگاری نکنند و با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع در مکان ها و مهمانی ها باعث افزایش این بیماری نشوند.

دکتر رضائی با اشاره به هدف رزمایش های سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: هدف غایی ما در این رزمایش ها فرهنگ سازی در میان مردم جهت کنار آمدن با وضعیت کرونایی جامعه می باشد که مردم بایستی این بیماری را باور کرده و عادی انگاری نکنند و همیشه آماده مقابله با بیماری باشند چرا که آینده برای ما نامفهوم است و این قضیه را باید تبدیل به فرهنگ کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب به جدی گرفتن کرونا از طرف مردم تاکید کرد و گفت: چنانچه مردم عزیز با عدم رعایت ها و تجمعات شیوع ویروس را افزایش دهند، در مقابل ما هم مجبور به افزایش محدودیت ها در جامعه خواهیم شد و در شرایط فعلی شهرستان که در یک خط مستقیم قرار دارد در طرح شهید سلیمانی اقدام به بیماریابی خواهیم نمود تا بتوانیم به کاهش این بیماری کمکی در بناب کرده باشیم.

رضائی در خاتمه ضمن قدردانی از سپاه ناحیه بناب در طرح شهید سلیمانی از بسیجیان جهادگر نیز خواست فرهنگ سازی زندگی کرونایی در میان مردم را در اولویت قرار داده و جدی بودن را در مردم نهادینه کنند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده