فرمانده سپاه ناحیه بناب در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان گفت: کار گروهی و تشکیلاتی را پیش بگیرید بطوریکه افراد در گروه ذوب مجموعه باشد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان از فواید کار تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: کار گروهی و تشکیلاتی اگر منظم و مرتب طراحی و اجرا شود یک مجموعه منسجم و قوی بوجود خواهد آورد و از این پتانسیل بایستی در در پایگاهها با هماهنگی مساجد و با رهبری امام جماعت مسجد در تربیت افراد انقلابی و پایکار که هدف و خروجی این اقدام می باشد استفاده کامل نمود.

وی همچنین با تاکید بر نظم آفرینش خداوندی اظهار داشت: با درس گرفتن از نظم موجود در خلقت و هماهنگی تمامی سیاره ها و خروجی هدفمند از آن، بایستی در کارهای جهادی نیز پایگاهها با مساجد هماهنگ بوده بطوریکه در کار گروهی افراد ذوب مجموعه باشند و یک کل را تشکیل بدهند تا بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه با قدرت تمام حل شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به تحریف در مطالب امروزی افزود: مردم باید آگاهی کامل به مسائل را داشته باشند بطوریکه دشمن با تحریف کلمات و مطالب، تفکرات را به سوی اهداف خود  می کشاند.

وی اظهار داشت: دشمن به گونه ای تحریف کرده است که تفکر غیر انقلابی در جامعه ارزش شده است و تشخیص را به مردم سخت تر کرده است طوری که هر دو تفکر از سردار سلیمانی حرف می زنند ولی اهداف متفاوتی دنبال  می شود.

سرهنگ حیدری نمونه بارز تحریف را همین  انتخابات پیش رو را عنوان کرد و گفت: قضیه سازش و مذاکره را برخی ها و دشمن مطرح می کند تا با ذهن مردم و افکار عمومی بتوانند تحرف کرده و به طرف خود بکشانند و در نتیجه یک نفر غیر حرفه ای و غیر انقلابی را وارد میدان کنند.

وی در مقابل تحریف بحث انتخابات، آدرس درست را بیان کرد و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخاب دولت نقشه راه همان انتخاب افراد جوان انقلابی که منظور از جوان همان روحیه نشاط و انگیزه جهادی و خدمت رسانی می باشد دقت و نظر کامل شود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در قسمت پایانی سخنان خود به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: گام دوم انقلاب را اگر مرور کنیم یک انرژی و امید را دریافت می کنیم که می توان در مطالبی همچون منشا برکت انقلاب از جمله امنیت و اقتدار ایران که در تاریخ این کشور رخ نداده بود را می توان دید و یا به این نتیجه خواهیم رسید که در گذشته کجا بودیم و الان در چه جایگاهی هستیم را با ظرفیت های موجود امروزی کشور، همچون علم و دانش، سیستم های دفاعی و امنیتی، فناوری و سبک زندگی را می توان در کارآمدی انقلاب دید.

سرهنگ حیدری در خاتمه در راستای گام دوم انقلاب اطاعت از رهبری را اطاعت از دین دانست و گفت: گذشت، ایثار و احترام به همدیگر در نقطه شروع پیروی از منویات رهبری می باشد که اگر سرلوحه خود قرار بدهیم مطمنا یک سبک زندگی بی نظیر در جامعه خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده