صبح امروز، نشست روشنگری و تجلیل از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب در مسجد صاحب الزمان,کوی سهند, پایگاه قدس برگزار شد.

با حضور فرمانده سپاه برگزار شد؛

به گزارش انعکاس بناب، در این نشست، فرمانده سپاه ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) و تبریک ایام پیش رو, بعثت پیامبر اعظم(ص), برفضیلتهای مبعث ازجمله الگو شدن پیامبر برای رشد و تعالی بشر و تبیین معنویت و اخلاق در جامعه و همچنین تشکیل حکومت برای هدایت و رشد بهتر مردم تاکید و خاطرنشان کرد که بعثت همواره در بستر تاریخ در جریان است و مقابل بعثت جهالت و ظلمات است و اینکه بعثت نجات دهنده از ظلمت و تاریکی و چراغ هدایت بشریت براهمیت این روز اشاره نمودند.

فرمانده سپاه بناب به بصیرت داشتن در مقابل تحریف در جامعه تاکید کرد وبا بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات شورا وریاست جمهوری، که موجب افزایش کارآمدی و توانمندی انقلاب خواهدشد، افزود: حضور توام با بصیرت و انتخاب شخص باویژگی انقلابی و جوان میتواند مشکلات کشور را حل کند، نه اشخاصی ناکارآمد و ترسو ولیبرال که توسط تبلیغات و عملیات روانی دشمن مطرح میشوند تا مانع انتخاب اشخاص دلسوز و انقلابی گردند.

وی گفت: اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد. البته جریان تحریف میخواهد آدرس غلط به جامعه بدهد و آن سازش با استکبار و مذاکره است. ایشان در ادامه افزودند رزمندگان سرمایه های نظام و انقلاب می باشند.در پایان مراسم نیز ازچند نفراز رزمندگان ۸سال دفاع مقدس تجلیل نمودند.