صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه بناب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب بمناسبت سالگرد عملیات بدر با خانواده های شهدا دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز با خانواده های شهیدان عسگر رشیدی، ایوب ثروتی، حسن شاهین شیشوان و حسین کریم اقدم بمناسبت سالگرد عملیات بدر در دفاع مقدس دیدار  و تجلیل کرد.

سرهنگ پاسدار حیدری با اشاره به جایگاه و عظمت گرامیداشت و پاسداشت مقام شامخ شهدا گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی و بلکه افتخاری ارزشمند است و دیدار و گفتگو با خانواده ی این عزیزان، افتخاری است که بازسازی خاطرات عزت آفرین و بازخوانی عظمت، شجاعت، شهامت و هیبت نظام اسلامی مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی  است.

وی افزود: ما هر چه از عزت و کرامت انسانی، استقلال، آزادی و پیشرفت صحبت کنیم حاصل از خود گذشتگی و ایثار این عزیزان می باشد که با خون خود اقتدار را به ملت و انقلاب بخشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب ضمن گرامیداشت سالگرد عملیات بدر و ادای احترام به تمامی شهیدان ایران اسلامی، خصوصاً شهیدان عملیات بدر اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تأسی به راه، اندیشه و سیره شهیدان زمینه عزت و اقتدار ملت و کشور را بیش از گذشته فراهم آوریم.

در ادامه خانواده های شهدا ضمن قدردانی از این دیدارها انتقاد هایی از سیاست های دولت در جهت اداره ناکارآمد امور و مشکلات  معیشتی مردم داشتند و اظهار کردند: این ناکارآمدی  و بی تدبیری، تمامی دستاوردها، شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را که حاصل خون همین شهیدانی که  جانفشانی کردند را نادیده کرده است.

گفتنی است شهیدان عسگر رشیدی و ایوب ثروتی از شهدای عملیات بدر می باشند.

انتهای پیام/