صبح امروز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور نماینده مردم بناب، فرماندار و برخی روئسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و همچنین عید نوروز گفت: امیدواریم با شروع این اعیاد و نزول برکت آنها روزهای خوب اقتصادی، اجتماعی و دینی را در سال جدید تجربه کنیم.

وی هچنین در ادامه افزود: با تمام شدن سال ۹۹ مدیران و واحد های تولیدی بصورت جهاد گونه تلاش های زیادی در جهت رفع مشکلات مردم انجام دادند خصوصا فرمانداران سابق و حال، آقایان رفیعی و فتحی زحمات زیادی در جهت رفع مشکلات مردم و واحد های تولیدی نمودند تشکر می کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس مشکل آب در بناب را ضروری دانست و گفت: مشکل آب شهرستان خیلی جدی می باشد که با توجه به ایجاد سدهای قلعه چای، علویان و بوکان که هرسه بناب را در حصار خود قرار داده اند این وضعیت را به ما تحمیل کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بناب در حوزه آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی مشکلات زیادی دارد، نیازمند تلاش و اتحاد مردم  با مسئولین می باشد که صنایعی را برای احداث انتخاب کنیم تا از آب مصرفی کمی برخوردار باشد.

باقری بنابی اظهار داشت: در جهت رفع کمبود آب در بناب بایستی  از سرمایه گزاران درخواست کنیم تا در حوزه خدماتی بیشتر ورود نمایند تا صنایع تبدیلی، چرا که علاوه بر کمبود آب مصرفی همچنین از لحاظ خدماتی و گردشگری در بناب به نقطه صفر رسیدیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس   فضاهای گردشگری و رفاهی در بناب را ضروری دانست و افزود:  شهرستان بناب با وجود پتانسیل های بالا فاقد فضاهای رفاهی ، گردشگری و حتی رستوران های در حد لوکس میباشد که این خود می تواند دلیل برای سرمایه گزاری بجای صنایع تبدیلی در بخش خدماتی باشد.

نماینده بناب در خاتمه با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور خصوصا در پیشرفت شهرستان بناب گفت: اگر امروز حرفی برای انتقاد یا مشکلات فعلی داریم باید با انتخابات پرشکوه و انتخابی درست بزنیم چرا که در بناب با انتخاب افراد اصلح و  جهادی این شهر جنگ زده را می توان در کمترین زمان زنده نمود، بحث آسفالت و زیبا سازی شهری در بناب به یک معظل تبدیل شده است که در این راستا از مردم عزیز خواهش میکنم نفراتی را انتخاب کنند که هم قدم با مدیران و جهادگر واقعی باشند.

انتهای پیام/ج