صبح امروز جلسه ی ستاد رفع موانع تولید با حضور فرماندار و مسئولان شهری شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جلسه ی رفع موانع تولید، ضمن تبریک اعیاد شعبان مخصوصا میلاد سیدالشهدا را به مردم عزیز مقارن این ایام را در شروع سال جدید پربرکت و خوش یمن دانست.

وی ادامه داد: در این اواخر روزهای سال ۹۹ خیلی حکایت پشت سر گذاشته شداز جمله مشکلات معیشتی و تورم. شیوع بیماری کرونا که مهمترین و بیشترین مواردی بودند که واقعا مردم عزیز را تحت فشار و اذیت نمودند.

فرماندار بناب اظهار داشت: بحران ها و مشکلاتی که در سال ۹۹ تاحدودی با موفقیت پشت سرگذاشته شد، تنها با همدلی و هم افزایی مدیران و مردم در کنار همدیگر بود که کمک بزرگی در این جهت نمود.

فتحی از مدیران توانمند در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: نمیشود کم و کاستی های برخی را به پای تمامی مدیران نوشت و همه مدیران را بی کفایت خطاب نمود بلکه ثبات نسبی فعلی در جامعه، تلاش شبانه روزی و جهادی مدیرانی است که پاکدست و متخصص می باشد.
وی همچنین در ادامه افزود: گلایه های مردم بجا بوده و حق مز باشد؛ ما شرمنده هستیم و نتوانستیم در شأن این مردم خدمت کنیم ولی باید به مردم عزیز این مطلب را برسانیم که جامعه ما در شرایط عادی نمی باشد ما در یک جنگ اقتصادی هستیم.

نماینده عالی دوست در شهرستان، تلاشهای مدیران و مسئولان را در سال ۹۹ مظلومانه خواند و گفت: در سال ۹۹ با وجود شرایط کرونایی و بحران اقتصادی مدیران و مسئولان هم کار کردند و هم حرف ها را شنیدند که اعتراض هم ننمودند و این نوعی خدمت مظلومانه مدیران در سال ۹۹ می باشد.

وی در پایان راه خروج از این بحران ها و مشت محکم بر دهان یاوه گویان و تحریم کنندگان ملت ایران، انتخابات پیش رو و همدلی و اتحاد مردم بامسئولان می باشد که امیدواریم با تحقق این عمل، روزها و سالهای بهتری را تجربه کنیم.