ظهر امروز رئیس شبکه بهداشت درمان بناب در نشست خبری با اصحاب رسانه از ایجاد محدودیت های جدید خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضائی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تهدیدات ویروس جهش یافته کرونا در شهرستان بناب گفت: با توجه به بستری یک نفر بیمار مشکوک به کرونای جهش یافته در بناب و احتمال شیوع این  نوع ویروس زیاد شده است  تجمعات آخر سال بسیار خطرناک تر خواهد شد.

وی افزود: تنها خطری که شهر را در این روزها گریبان گیر خواهد کرد تجمعات از جممله پنجشنبه و روزهای آخر سال در آرامستان ها می باشد که با هماهنگی های دستگاههای نظارتی امسال ورودی آرامستان ها بسته خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت بناب ضمن تسلیت به کل خانواده های متوفی که در سال ۹۹ عزیزان خود را به هر نحوی از دست دادند اظهار داشت: دعا و فاتحه را امسال از دور نثار خواهیم کرد تا شاهد روزهای تلخی در سال جدید نباشیم که در این راستا مسیر های منتهی به آرامستان ها در شهر و روستاها از فردا پنج شنبه مسدود خواهد شد.

دکتر رضائی با انتقاد از عملکرد شهرداری در اداره میدان دواب افزود: در ماههای گذشته میدان دواب به جهت عدم رعایت موارد بهداشتی تعطیل شد تا این نهاد حتما در روزهای تعطیل امکانات و زیرساخت های میدان را فراهم نماید ولی متاسفانه هیچ حرکتی در این جهت نشد و امروز نیز شاهد موارد غیر بهداشتی اسفناکی در این مکان هستیم.

وی ادامه داد: سعی میکنیم در این مکانها و میدان تره بار نیز نظارتها را بیشتر کنیم تا بتوانیم از در جهش این ویروس حدالامکان جلوگیری نماییم در صورت مشاهده عدم رعایت ها حتما با فعالیت این مجموعه ها مقابله خواهیم کرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب در پایان تاکید کرد:با توجه به اینکه ویروس جدید بصورت خزنده ممکن است در روزهای آتی به شهر  برسد حتما باید مردم رعایت کنند و خوش خیال نشده و از سفرها و تجمعات پرهیز کنند چرا که اگر کنترل نشود آذربایجان تبدیل به خوزستان می شود.

انتهای پیام/ج