رئیس اداره ی راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب ظهر امروز از ارائه ی عملکردهای نوروزی این اداره در آستانه عید نوروز خبرداد.

ظهر امروز علی سلیمانی فرد در مصاحبه با خبرنگار انعکاس در خصوص افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات در طول ایام نوروز گفت: اداره ی راه و ترابری نسبت به ارائه خدمات به مسافران و مترددین جاده‌ای در ایام نوروز آمادگی کامل داشته و مُجری اقدامات مهمی در این زمینه خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب، تشکیل قرارگاه طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای زمستانی و برقراری منظم گشت‌ های راهداری و ترابری در جاده ها را جزو اولویت های اصلی این نهاد شمرد و افزود: در کنار ترمیم و حذف چاله های راه های شریانی، آراستگی کنار جاده ها، جمع آوری نخاله ها و زباله ها و همچنین تسطیح و پاکسازی حریم راه‌ها، تنظیف و شستشوی علائم راهنمایی و رانندگی تکمیل تابلوهای ایمنی جاده ها و اصلاح گاردریل ها و حفاظ های آسیب دیده حوزه استحفاظی شهرستان نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: اورهال نمودن خطوط شبکه تاسیسات روشنایی، چراغ چشمک زن و دوربین های ثبت تخلفات جاده ای، همچنین تنقیه و دریواسیون پل های بزرگ و سیل گیر منطقه نیز از جمله ی دیگر اقدامات اداره ی راهداری و حمل و نقل بناب در ایام نوروز می باشد.

سلیمانی فرد نظارت مستمر بر رعایت ضوابط حمل بار و انتقال مسافر توسط شرکتهای حمل و نقل و ناوگان مربوطه را نیز جزو عملکردهای نوروزی خود عنوان کرد و گفت: کنترل اعمال پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل بار و مسافر از مبدا و به مقصد شهرستان برای این  اداره در اولویت می باشد.

رئیس اداره ی راه و ترابری بناب کنترل منظم و نظارت بر نحوه رفتار ترافیکی رانندگان را ضروری دانست و افزود:  عملکرد رانندگان و ناوگان مسافری شهرستان از طریق سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان(سپهتن)  قابل اجرا می باشد و کنترل و نظارت بر حمل و نقل مواد خطرناک، اضافه تناژ و فاقد بارنامه ناوگان حمل کالای جاده‌ای در دستور کار راهداران شهرستان خواهد بود.

سلیمانی فر در خاتمه اظهار داشت: حفاظت و حراست از حریم راهها و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز به ویژه در ایام تعطیل وظیفه ذاتی این اداره بوده و همچنین جهت ارائه خدمات رایگان به مترددین جاده‌ای جرثقیل روبروی پلیس راه بناب_ تبریز استقرار شده است.

انتهای پیام/ج