ظهر امروز رئیس شبکه ی بهداشت و درمان بناب، در نشستی با اصحاب رسانه، وضعیت کرونای شهرستان را شکننده توصیف کرده و از مردم تقاضای رعایت و حمایت حداکثری نمود.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضایی در این نشست، ضمن اظهار نگرانی از عادی انگاری ها و عدم پیروی مردم از پروتکل های وضع شده ی کرونا، دیدوبازدیدها، سفرها و تجمعات را بسیار حساس و شکننده ارزیابی کرده، خواستار مشارکت حداکثری مردم شد.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار حال حاضر، تعداد۲۴ نفر بستری کرونایی در شهرستان وجود دارد، ۱۸ نفر از ایشان را تحت شرایط ایزوله و ۶ نفر از ایشان را با شرایط جسمی بدحال توصیف نموده و از فوت کرونایی یکی از بیماران بدحال طی شبانه روز گذشته خبر داد.

رئیس شبکه ی بهداشت، شهروندان را بزرگترین همکار و یاور کادر درمان خطاب کرده و گفت: کادر درمان نیاز مُبرم و فوری به مساعدت و همکاری مردم شریف شهرستان دارند چراکه نیروی انسانی ما محدود، و شرایط حال حاضر شهرستان، بسیار شکننده است لذا همراهی و رعایت های قوی مردمی، ما را در گذر از این شرایط سخت حمایت خواهد کرد.

دکتر رضایی در خاتمه، احتمال تغییر رنگ بناب در لیست رنگ بندی کرونایی را بالا خوانده و افزود: علائم ویروس کرونای انگلیسی به مراتب متفاوت تر از کرونای عادی بوده و هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل ها، تبعات جبران ناپذیری برای همه ی ما خواهد داشت لذا بیش از هر زمان دیگری، نیازمند رعایت مردم شریف و فهیم بناب هستیم.