فرمانده انتظامي بناب از شناسايي و دستگيري 6 سارق حرفه اي اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو،موتورسیکلت ، خانه باغ و احشام با 19 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “سهراب شفقی” در گفت و گو با خبرنگار انعکاس بناب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسکلت و خانه باغ و احشام در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص ۶ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت را نداشتند و به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، ۸ فقره سرقت از خانه باغ ها و ۲ فقره سرقت احشام اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد بیان داشت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ”شفقی”در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مطلوب مردم فهیم شهرستان بناب خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.