دادستان کل کشور گفت: متأسفانه مدیریت فضای مجازی ما فشل، ول و رها است؛ بحث فیلترینگ یک بحث اشتباه است ما نمی‌گوییم فضای مجازی را ببندید بحث ما مدیریت این فضا است.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از خبرگزاری مهر،حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی تهران اظهار کرد: این سازمان حلقه وصلی بین ۳ قوه است، اقتدار کشور به اقتدار نیروهای مسلحش وابسته است.

وی افزود: نقش سازمان قضائی نیروهای مسلح در حفظ و پیشگیری بسیار مهم است، این سازمان وظیفه اصلی خودش را باید متمرکز بر پیشگیری کند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: دشمن برای آسیب رساندن به ارکان جمهوری اسلامی سرمایه گذاری کرده و می‌کند، دشمن ما توانمند است و سرمایه‌های خود را به کار گرفته تا جریانی که می‌خواهد با استکبار مبارزه کند را از میان بردارد.

دادستان کل کشور بیان کرد: تا همین چند وقت پیش هم دشمن اعلام می‌کرد تمامی گزینه‌ها روی میز است اما بالاخره متوجه شد که نمی‌تواند از گزینه‌های نظامی روی میزش به دلیل اقتدار نیروهای مسلح ایران استفاده کند.

وی گفت: حرف اول اقتدار کشور را نیروهای مسلح می‌زند، دشمن جرأت نمی‌کند نگاه چپ به کشور کند و این نشأت گرفته از قدرت نیروهای مسلح است.

منتظری افزود: دشمن با حربه جنگ اقتصادی سالهاست به میدان آمده است به همین دلیل بحث اقتصاد ما در کشور باید به گونه‌ای تعریف شود که وابستگی ما به خارج از کشور به شدت کم شود.

دادستان کل گفت: اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین در این جنگ اقتصادی تحت فشار هستند، اگر مدیران اقتصادی کشور یک آرایش مناسب در برابر جنگ اقتصادی داشتند الان وضعیت این افراد اینگونه نبود و وضعیت بهتری داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی امروز جزو ضروریات مردم شده است و می‌تواند یک بستر بسیار ارزشمند باشد و بسیار فواید دارد اما خطرات این حوزه هم بسیار مهم است، دشمن جنگ دیگری را علیه ما در فضای مجازی به راه انداخته است.

منتظری بیان کرد: متأسفانه مدیریت فضای مجازی ما فشل، ول و رها است؛ بحث فیلترینگ یک بحث اشتباه است ما نمی‌گوییم فضای مجازی را ببندید بحث ما مدیریت این فضا است.

دادستان کل گفت: عده‌ای با مدیریت اشتباهشان در فضای مجازی خون به دل رهبری کرده‌اند، این افراد باید یک روزی جوابگوی این رفتارهای خود باشند.

در حال تکمیل…