شهروندان بنابی طی ارسال پیام هایی از زحمات و تلاشهای مسئولین شهرستان جهت حفظ ثبات به بازار مرغ تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش انعکاس بناب، با توجه  به ناآرامی های اخیر در بازار کالاهای اساسی در کشور، شهرستان بناب نیز از این ناآرامی بی نصیب نبود و تاثیر کمبود عرضه و نامتقارن بودن آن با تقاضا مردم بناب را با مشکلات زیادی مواجه کرده بود.

در این میان بازار مرغ نیز جزوی از آن کالاهای اساسی به شمار می رفت که در بناب وضع خوبی از لحاظ عرضه نداشت و  گلایه های شهروندان هر روز زیادتر می شد که اخیرا با مطالبه گری های رسانه مردمی شهرستان بناب نیز برخوردار شده بود.

خوشبختانه طی مدت کوتاهی پیگیری های دلسوزانه مسئولین شهرستان این ثبات عرضه و حتی قیمتی نیز به بازار مرغ در بناب به حد خود رسید و ممشکلات فراوانی را از دوش مردم برداشت.

طبق مشاهدات در بازار مرغ  شهرستان و پیام های رسیده از طرف مردم قدرشناس شهرستان بناب امروز بازار مرغ در شهرستان یک کار جهادی و ارزشمند به حساب می آید.

شهروندان بنابی از زحمات و تلاشهای مسئولین مخصوصا فرماندار شهرستان و رئیس اداره صنعت معدن تجارت بناب قدردانی خودشان را به این رسانه مخابره نموده و آرزوی رفع مشکلات دیگر امور شهرستان را داشتند.

در پایان  انعکاس بناب مراتب  قدردانی  را از تمامی مسئولین دلسوز نظام و انقلاب در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم در این روزهای سخت و بحرانی اعلام می دارد امید است با توکل بر خداوند باری و تعالی هر چه سریعتر بر تمامی مشکلات و جنگ اقتصادی فائق آئیم.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده