جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، دکتر وحید رضائی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا از قرمز شدن وضعیت شهرستان بناب خبر داد گفت: دیشب پیام دکتر صومعی در مورد وضعیت قرمز بودن شهرستان بناب را دریافت کردیم و با وجود اینکه هم اکنون ۵۶ نفر بستری کرونایی داریم اقدام به افزایش ۱۰ تخت به بخش ویژه جهت پیش بینی های احتمالی  کردیم.

وی افزود: در حال حاضر در شرایط خیلی بدی قرار گرفتیم و کادر درمان هم نسبت به روزهای قبل خسته تر و کمتر شده اند  که اگر روال به این صورت با صعود بیماری روبرو بشیم قطعا تابستان وحشتناکی در پیش داریم.

رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان بناب اظهار داشت: طبق تدابیر انجام گرفته فعلا مشکل دارویی در بیمارستان نداریم و با وجود مشکلات مالی فراوان داروهای مورد نیاز به حد کافی در این بیمارستان تهیه شده است.

دکتر رضائی از آمار فوتی های سال جدید عنوان کرد و گفت: از اول فروردین تا الان ۱۷ فوتی کرونای داشتیم که میانگین رنج سنی آنها بالای ۶۰ سال بود ولی اخیرا تعداد مراجعات کودکان به مراتب بیشتر شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بناب با اشاره به ایجاد فرهنگ سازی در میان خانواده ها برای رعایت  پروتکل ها افزود: تا زمانیکه در بین مردم و خانواده ها فرهنگ زندگی کرونایی را ایجاد نکنیم نمی شود کنترل کرد چرا که تا وقتی عزیز خود را از دست ندهیم درک کاملی از این بیماری نخواهیم داشت.

رضائی در خاتمه از مردم و همشهریان خواست در کنار نهاد ها و ارگان ها به رعایت تمامی موارد اقدام کرده و یاری گر کادر درمان شهرستان باشند.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده