رئیس ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان صبح امروز میهمان ویژه برنامه نشست با مسئولین شد و ضمن ارائه جزئی عملکرد این سازمان به سوالات مطرح شده شهروندان پاسخ داد.

به گزارش انعکاس بناب، کریم صمد زاده صبح امروز در ویژه برنامه نشست با مسئولین که از طرف پایگاه خبری انعکاس بناب ترتیب یافته است حضور یافته و از حوزه عملکردی این سازمان و همچنین سوالات مطرح شده شهروندان در کامنت های این پایگاه خبری پاسخ داد.

وی به گستردگی حوزه کاری سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان اشاره کرد و افزود: این سازمان مختص به سازمان اتوبوس رانی نیست و علارغم خدمات های مسافربری گسترده شهری، خدمات بار  سنگین را نیز شامل می شود که از جمله آنها به خودروهای کمپرسی، میکسر، تمامی ماشین های سنگین تحت نظارت این سازمان کار کرده و پروانه فعالیت دریافت نمودند که مورد حمایت و نظارت کامل سازمان  قرار دارند.

رئیس ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب اظهار داشت: امروزه اصلی ترین اولویت و هدف ما ایجاد خدمت رسانی در امر جابجایی مسافر و بار در سطح شهرستان به نحو عالی و جلب رضایت مردم می باشد که با وجود مشکلات فراوان پیش رو توانستیم خدمات ارزنده ای نیز خدمت مردم فهیم بناب به ثمر برسانیم.

صمد زاده با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و مواجه کردن این سازمان با مشکلاتی از قبیل نبود مسافر شهری گفت: در شرایط کرونایی حاضر بدلیل نبود مسافر شهری، اتوبوس های فعال در حوزه شهری بیکار شده و هزینه نگهداری آنها به مراتب بیشتر می باشد که این موضوع در شهرهای همجوار نیز به کلی سیستم اتوبوسی را از رده خارج کرده و  تعطیل شدند ولی با عنایت به لطف خداوندی شهرستان  بناب یک شهر  صنعتی و تولیدی بشمار می رود تمامی ظرفیت های حمل و نقل متضرر در این شرایط را با حمایت ها و تدابیر نماینده مردم بناب و فرماندار پرتلاش شهرستان، سوق به جابجایی پرسنل و بار شرکت های تولیدی کردیم که این خود یک امتیاز بسیار ارزشمند برای شهرستان می باشد.

وی در ادامه افزود: بدلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور،با وجود هزینه های بالای تعویض اتوبوس ها فعلا برای این سازمان مقدور نیست ولی در دستور کار قرار دادیم که با اعتباری لازم جهت تعمیر و نوسازی این ناوگان قدم های خوبی برداشته ایم و در مورد تاکسی های درون شهری نیز تقریبا اکثر آنها را نوسازی و به خدمت  مردم رسانده ایم.

رئیس سازمان اتوبوس رانی بناب در بخش دیگری از گفتگو به سوالات شهروندان پاسخ داد و گفت: آماده شنیدن تمامی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم را با جون دل پذیرا هستیم و در کمترین زمان آنچه در اختیاراتمان هست دریغ نخواهیم کرد.

وی به سوال یکی از شهروندان که  مسیر فرهنگیان ۳ با مشکلاتی همراه است اینگونه پاسخ داد: در اول خیابان آب تاکسی هایی برای جابجایی مسافر در مسیر شهرک فرهنگ مستقر شده اند که از طریق خیابان آب شمالی به انتهای فرهنگیان ۳ و بلعکس را  انجام می دهند که ظاهر این عمل با استقبال شهروندان فعلا به خوبی روبرو نشده است و همچنان شهروندان از مسیر اول خیابان مطهری استفاده می کنند.

صمد زاده از سوالات مربوط به مسیر پر تردد دیزج جواب داد و گفت: این مسیر نیز به دلیل کم شدن مسافر اتوبوس های مستقر حذف شده اند و در عوض از روستا های روشت بزرگ و شهر خوشه مهر به طور میانگین در هر ۲۰ دقیقه از این محل گذر کرده و شهروندان نیز در این مسیر به صورت رفت و برگشت از آنها استفاده می کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی بناب در خاتمه به پاسخ به سوالاتی از قبیل رعایت پروتکل ها از طرف رانندگان تاکسی گفت: سعی بر آن شدیم تمامی رانندگان را توجیه کنیم که تمامی موارد را رعایت کنند و در مورد سوار کردن ۳ نفر بجای ۴ نفر مسافر فعلا منتظر تصویب طرح نرخ مربوط به نفر ۴ هستیم که شورا چه جوابی خواهد داد تا اجرایی کنیم و چنانچه تخلفی صورت بگیرد بنابه گزارش مردم حتما برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده